מערכת COL | יום כ"ב אב ה׳תשפ״ג 09.08.2023

ראש הישיבה לתמימים: "הרבי לא של אבא שלכם, הוא שלכם"

התוועדויות אל תוך הלילה, זיכרונות מראש הישיבה מלוס אנג'לס, כתב יד קודש בפרסום ראשון בהצגת חבר מערכת "ועד הנחות בלה"ק" | לתלמידים העולים לישיבות - פאנל מיוחד עם נציגי הנהלות הישיבות הקטנות | סיקור ותיעוד סוחף מהיום העשירי בישיבת הקיץ צעירי ליובאוויטש
ראש הישיבה לתמימים:
צילומים: COL

כך נראה היום העשירי בישיבת הקיץ 'צעירי ליובאוויטש', המתקיימת בימים אלה בקמפוס שעלבים ליד ירושלים, בהשתתפות כ-600 תלמידי ישיבות חב"ד מכל רחבי הארץ יחד עם אנשי הצוות.

יום שלישי, כ"א מנחם אב. לאחר שהתוועדו רוב הלילה עם המשפיע הרב זלמן גופין, ישנו התמימים זמן קצר וקמו לסדר חסידות, שיעור מיוחד מאת הרב ישראל שמעון קלמנסון, חבר מערכת ועד הנחות בלה"ק, אורח מיוחד שבא לשהות יממה שלימה בישיבת הקיץ.

לאחר שחרית וארוחת בוקר, הרב קלמנסון עלה וחשף בםני הבחורים כתב יד קודש של הרבי בפרסום ראשון, זה המריץ את הבחורים בלימוד סדר הנגלה שהתחיל מיד לאחריו.

בצהרים, הפתעה מיוחדת: בפתח ניצב הגאון החסיד הרב עזרא שוחט, ראש ישיבת 'אור אלחנן' לוס אנגלס. לסדר וואס געדיינקסטו מיוחד.

הרב שוחט, במשך שעה ארוכה, סיפר על מופתים וזכרונות אישיים שהיו לו מהרבי, על הדרכות ומענות שקיבל כבחור וכאברך, יחידויות ואגרות. בשעה השניה התחיל להתוועד התוועדות עוצמתית עם הבחורים, באומרו הרבי הוא רבי שלכם, לא רק של אבא שלכם. אתם, הדור שנולד אחרי ג תמוז, יביא את הגאולה.

במקביל התקיים פאנל הכנה לישיבה, עם הרב יוסף יצחק זילברשטרום, ראש ישיבת תות"ל קטנה קרית גת, ועם הרב מנחם קעניג מנהל רוחני ישיבת תות"ל לוד לתלמידי המתיבתא, 200 בחורים העולים כעת לישיבות קטנות בארץ.

אחרי שהם סיימו, עלו הרבנים הנ"ל לתלמידי הזאל לפאנל מיוחד בענייני גאולה ומשיח.

לאחר הפסקה קצרה ומעריב. התוועדות על האש ברחבי השטח העצום של קרית חינוך שעלבים. כל קבוצה מתוועדת עם מדריכיה התוועדות סיכום לתוך הלילה.

לאחר שהודיעו על זמן שינה, שוב הפתעה: הצגת צוות חסידית מושקעת על חיי הרב גרשון מענדל גרליק. בסיום ההצגה ריקודים סוערים והליכה לישון.

ישיבת הקיץ צעירי ליובאוויטש על ידי רשת מחנות הקיץ גן ישראל ארץ הקודש שע"י אגודת קרית חב"ד צפת ועל ידי מרכז חב"ד ליובאוויטש תל אביב יפו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.