מערכת COL | יום כ"ב אב ה׳תשפ״ג 09.08.2023

השבוע שחלף בקעמפ גן ישראל 'צבא הרבי' בלוד | תיעוד סוחף

מעמד הקהל מיוחד וסוחף, חידון חסידי בשתי קבוצות, התוועדויות חווייתיות וטיולים מאתגרים ומיוחדים | חב"ד און ליין COL עם סיקור נרחב וגלריית תמוות מהשבוע שחלף בקעמפ גן ישראל "חיילי הרבי" המתקיים בלוד
השבוע שחלף בקעמפ גן ישראל 'צבא הרבי' בלוד | תיעוד סוחף
תמונות: באדיבות המצלם

ביום שלישי חיילי גן ישראל 'צבא הרבי' בלוד נהנו מחידון אינטרקטיבי ומיוחד בנושא משיח וגאולה והיסטוריה חסידית. נבחרו שני מנהלים לחידון, אשר בחרו את השמות 'אימתי' המבטא את השמחה שכל רגע שחולף מחזק את תחושת הבטחון ש'אט אט קומט משיח'. ולעומת זאת הקבוצה השנייה בחרו את השם 'עד מתי' המבטא את העבודה מתוך צער וכאב - עבודה בקו המרירות.

משך שעה ארוכה הפגינו החיילים ידע ובקיאות בנושאי החידון והוכיחו מעל לכל ספק אשר החיילים הינם 'צבא הרבי' ובקיאים בנושאים שחשובים לרבי.

באותו הזמן חיילי האוגדה הצעירה נהנו מפעילות שטח חוויתית ומיחדת בנושא 'אייננעמען די וועלט'. החיילים רצים ונהנים. הפעילות הסתיימה כאשר הגיע הזמן לצאת ולהצטלם לתמונה הקבוצתית.

כל החיילים יצאו בסדר מופתי ומסודר לכיוון מתנ"ס חב"ד לוד,  עד שנערכה התמונה וכולם התיישבו במקומות. צוות גן ישראל ניגן עם החיילים את המנוני הקעמפ והפעילו אותם בצורה חוויתית. לאחר מכן נערכה התמונה העוצמתית של הקעמפ - מאות חיילים, עשרות אנשי צוות, מטרה אחת.

בשעות הערב המאוחרות חזרו כל חיילי האוגדה הבוגרת ל'אחסידישע פארבריינגען'  החיילים ישבו ואכלו בשרים ב'על האש' מושקע ואיכותי והתוועדו משך שעה ארוכה עם המפקדים והמרכזים, לאחר מכן החיילים הלכו לבית מלאי רצון ומוטיבציה להגיע למחרת לטיול הגדול.

למחרת, יום רביעי, כל החיילים הגיעו על הבוקר עם חיוך ענק על הפנים. הסיירות הצעירות יצאו מיד לטיול לכיוון מתחם 'קארטינג ישראל' וחיילי האוגדה הבוגרת ישבו ולמדו מתוך חוברת הלימודים ולאחר מכן יצאו לטיול החיילים הגיעו ומיד נכנסו לפעילות לייזר טאג חוויתית ונהנו משך שעה ארוכה בפעילות.

מיד לאחר מכן נכנסו לפעילות 'וואטער טאג' ונרטבו ונהנו יחד עם המפקדים משך שעה ארוכה בפעילות חוויתית זו. בין לבין יושבים החיילים עם המפקדים ומתוועדים במעלת יום חמשה עשר באב. החיילים מתקדמים לכיוון רחבת קליעה למטרה - פיינטבול. הצוות שניסה למצוא זמן פנוי נכנס למתחם הקארטינג. החיילים חזרו לשטח עייפים אך מרוצים, מלאי סיפוק והנאה.

יום חמישי. כל החיילים מתפללים שחרית כמו שמתאים לחיילי גן ישראל, לאחר מכן החיילים מתיישבים ללמוד מתוך חוברת הלימודים. לאחר סיום זמן הלמודים כל החיילים נכנסים לזאל להסבר על התוכנית הגדולה 'הקהל קינג' - מבטא את תוכן השנתי של הקעמפ 'מלך בסביבתו'.

כל סיירת מקבלת שטרות של דינרים וזוזים חוויתיים ומתחילים להסתובב בין הדוכנים השונים ונהנים ממגוון פעילויות בנושא תורה, תפלה, צדקה, לערנען נגלה און חסידות, אתכפיא, אתהפכא, פארבריינגען, ועוד הרבה דוכנים מעניינים. משך שעה ארוכה נהנים החיילים ומבצעים את המשימות החווייתיות.

בזמן זה שאר הצוות מכין את הזאל הגדול לקראת מעמד ההקהל. כל החיילים שהצליחו בדוכנים מקבלים ניקוד וכל סיירת שהגיע לכ-25000 נקודות יכולה להיכנס למעמד ההקהל כמו שהיה בזמן שביהמ"ק היה קיים.

מנחה המעמד מזמין את המלך וכל החיילים נעמדים על הרגליים המלך עולה לבימה של עץ ומדבר על עניין ההקהל כפי שנוגע לכל אחד ואחד מחיילי צבאות ה'.

לאחר מכן נהנו החיילים ממערכון משעשע בנושא ידע על ביהמ"ק ובסיומו הלכו החיילים לבית עם רגשות מעורבים והרצון שנזכה בקרוב ממש לבניין ביהמ"ק במהרה בימינו. ביום שישי החיילים נהנו מפעילות קעמפ עקשן שנוהלה ע''י המרכזים המסורים, ותודות לצלם הת' נתן שמחה גרינברג.

צפו בתיעוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.