COL | יום ט"ז אב ה׳תשפ״ג 03.08.2023

נציג חב"ד החדש בביתר: "התקדמנו, אך רחוקים מהיעד"

לראשונה ולאחר שנבחר לנציג חב"ד במועצת העיר ביתר עילית בבחירות הקרובות, ר' מאיר בר לב, פורס את מטרותיו ומטרות הקהילה לקראת הקנדציה הבאה | לצד הצהרה כי ישתף פעולה כ'מכפיל כוח' עם ועד קהילת חב"ד ביתר, הוא מגדיר יעדים: "למרות שקהילתנו התקדמה משמעותית בשנים האחרונות, אנו עדיין אנו רחוקים ממימוש הפוטנציאלי שלנו כקהילה, בוודאי לעומת קהילות אחרות בעיר"
נציג חב
ר' מאיר ברלב והמכתב שפרסם לקהילה

כפי שפורסם, ר' מאיר ברלב, עסקן חסידי מאנ"ש חסידי חב"ד בביתר, נבחר באמצעות 'ועד קהילת ביתר' הכולל רבני בתי הכנסת, נציגים מכל בתי הכנסת בעיר ומנהלי המוסדות, לנציג חב"ד בעיריית ביתר עילית בבחירות הקרובות שיתקיימו בחודש חשוון.

במכתב ראשון לקהילה, פורס ברלב את מטרותיו ומטרות הקהילה לקראת הקנדציה הבאה.

בראשית מכתבו מדגיש ברלב כי יעבוד בשת"פ הדוק עם ועד הקהילה:

"ב"ה זכתה קהילתנו להתאחד במעמד המיוחד של 'ועד קהילת חב"ד' ולהציב יעדים חדשים לכלל קהילות אנ"ש בעיר. הוועדה שהורכבה מראשי קהילות, גבאים, וראשי ארגונים ועמותות השייכות לקהילה התאספה במטרה להמשיך ולבסס את מעמדה הקהילתי של קהילת חב"ד בעיר.

בס"ד, זכיתי לאמון כלל חברי וועד הקהילה, ומונתי להתמודד מטעם קהילתנו הק' למועצת העיר בבחירות הקרובות שיערכו בחודש חשון. בעז"ה ואנחנו רוצים באחדות להגדיל את הצלחתה של חב"ד בעיר, ולהפוך לסיעה דומיננטית שתקדם את ענייני הקהילה ואת מוסדותיו ורצונתיו הק' של הרבי", מציין ברלב בראשית מכתבו.

ברלב מסביר במכתבו את המניע שלו לרוץ בבחירות כנציג חב"ד ושם אצבעו על קיפוח: "למרות שקהילתנו חב"ד ביתר התקדמה משמעותית בשנים האחרונות, אני חש ורבים בטח יסכימו איתי, שעדיין אנו רחוקים ממימוש הפוטנציאלי שלנו כקהילה, בוודאי לעומת קהילות אחרות בעיר שקטנות משמעותית מאיתנו", הוא מציין שורה ארוכה של משימות שעומדות בפתחה של הקהילה בקדנציה הבאה: מוסדות, בתי כנסת, מעונות, והשוואת מצבה של קהילת חב"ד לעומת קהילות אחרות בעיר.

"החלטתי להפסיק להחריש, לקום ולעשות מעשה להשתמש בכישורי וקשריי למען צרכי קהילת חב"ד ביתר עילית. ביחד עם יו"ר ועד הקהילה הנבחר הרב משה כהנא ובשיתוף פעולה של כלל חברי הועד, אנחנו פועלים להגדיל את כוחה של הקהילה בעיר", מסכם ברלב במכתבו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.