צביקה קעניג | יום ט"ו אב ה׳תשפ״ג 02.08.2023

"מה עם רוצחו של מאיר?": רעיית קורבן הפיגוע משיבה לנתניהו

אחרי הפיגוע במעלה אדומים, אמר ראש הממשלה נתניהו ואמר כי "עד עכשיו - באנו חשבון עם כל מי שרצח ישראלים", אך לפחות מחבל אחד שרצח ישראלי ועדיין לא נתפס, המחבל הנתעב שביצע את הפיגוע שבו נרצח מאיר תמרי הי"ד, בן למשפחת חסידי חב"ד מצפת, ובנו של יבלחט"א ר' משה תמרי.
צילום: מועצה אזורית שומרון ובאדיבות המשפחה

אחרי הפיגוע במעלה אדומים, אמר ראש הממשלה נתניהו ואמר כי "עד עכשיו - באנו חשבון עם כל מי שרצח ישראלים", אך לפחות מחבל אחד שרצח ישראלי ועדיין לא נתפס, המחבל הנתעב שביצע את הפיגוע ליד היישוב חרמש במאי האחרון, שבו נרצח מאיר תמרי הי"ד, בן למשפחת חסידי חב"ד מצפת, ובנו של יבלחט"א ר' משה תמרי.

טל תמרי, רעייתו של מאיר ל-: YNET "מה עם רוצחו של מאיר? מצד אחד זו אכזבה, ומצד שני יש ציפייה שזה יקרה. אני רוצה להאמין שעושים הכול כדי שיתפסו את המחבלים, אך כמות הזמן שעברה מדאיגה. אף גורם צבאי לא דיבר איתי לגבי העניין", היא הוסיפה. "לא הגיוני שהמחבלים עדיין בחיים כשמאיר לא. איפה ההרתעה של צה"ל והמדינה שצריכה להגן על אזרחיה? זה משהו שהאזרחים מצפים לו, ואני מחכה לצדק. עובר זמן ולא מעדכנים אותי, וחוסר העדכון מדאיג, כי גם אם עושים הכול - חשוב לעדכן".   

באתר YNET דווח כי לפי הפלסטינים, המחבל שרצח את מאיר נראה בחודש האחרון במחנה הפליטים ג'נין, ולפי שעה לא ברור היכן הוא. לפי ההערכות סבירות גבוהה שהוא עדיין במחנה. ביום חמישי האחרון, באופן חריג, הוא התראיין בעילום שם ובפנים מטושטשות לערוץ הטלוויזיה "אל-אקצא" של חמאס.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.