מנחם קרביצקי | יום ט"ו אב ה׳תשפ״ג 02.08.2023

הטבה בלעדית לאנ"ש בשכונת חב"ד באחיסמך - משלמים כעת רק 10% והיתרה באכלוס

מבצע זה מעניק הזדמנות לרוכשים להבטיח את דירת החלומות שלהם כבר כעת, מבלי לשאת את נטל המשכנתא מיד, ומאידך להנות מעליית ערך הדירה הצפויה בעת האכלוס * פרויקט "פסטורל על הפארק" הנבנה במיקום הטוב ביותר באחיסמך ובסמיכות למוסדות חב"ד הגדולים רושם ביקושים גבוהים
הטבה בלעדית לאנ

התפתחות מואצת נרשמת בימים אלה בקהילת חב"ד בשכונת אחיסמך - גני איילון, הנמצאת בתנופת בניה. הביקושים הגבוהים בקרב אנ"ש לשכונת חב"ד בשכונה, באים על רקע הזינוק במחירי הנדל"ן בכל הארץ ובפרט באזור המרכז, מה שמשאיר את שכונת אחיסמך הנהנית עדיין ממחירים סבירים כאופציה הטובה ביותר עבור משפרי דירות וזוגות צעירים בקרב חב"ד. 

יצוין, כי עשרות רבות של משפחות אנ"ש כבר מתגוררות בשכונת אחיסמך ונהנות מחיי קהילה שוקקים. על פי נתוני המכירות של הפרויקטים החדשים, בשלב האכלוס יתגוררו למעלה מ-200 משפחות חב"ד באחיסמך. אחד הפרויקטים המבוקשים ביותר בחב"ד הוא "פסטורל על הפארק" המציע חווית מגורים במיקום הטוב ביותר באחיסמך. על פי התכנון, בסמוך לפרויקט, עתיד להיבנות בית כנסת עבור קהילת חב"ד שייבנה בצורת "בית חיינו – 770", וכן בית ספר ייסודי עבור ילדי קהילת חב"ד.

המבצע הגדול

וכעת, עם פתיחת שלב ב' לשיווק, ובמענה לעליות הריבית התכופות המקשות על ציבור נוטלי המשכנתאות, פרויקט "פסטורל על הפארק" יוצא במהלך מיוחד ומהפכני עבור אנ"ש, היוצר הזדמנות נדירה לרכוש דירה בפרויקט ללא צורך לקחת כעת משכנתא - משלמים 10% במעמד חתימת החוזה, והיתרה רק בשלב האכלוס. מבצע זה מעניק הזדמנות לרוכשים להבטיח את דירת החלומות שלהם כבר כעת, מבלי לשאת את נטל התשלומים מיד, ומאידך להנות מעליית ערך הדירה הצפויה בעת האכלוס.

הבחירה באחיסמך היא טבעית ביותר, בשל הקירבה לכפר חב"ד – 15 דקות נסיעה בלבד, וכן לקהילת חב"ד הגדולה בלוד – 5 דקות בלבד. אחיסמך מציעה פתרון דיור זמין עם צפי אכלוס בעוד 15 חודשים בלבד, דבר שלא קיים כמעט בשום פרויקט אחר, וכן בשל מיקומה הגיאוגרפי במרכז הארץ - 10 דק' נסיעה מת"א וכ-20 דקות מבני ברק. פיתוח הכבישים המהירים באיזור (כביש 40) קיצר עוד יותר את זמן הנסיעה, מה שמייצר קירבה למרכזי עבודה במרכז ולמרכזים התורנים בבני ברק.

הזדרזו והספיקו את המבצע הגדול, לחצו כאן>>>

קהילת חב"ד ופרטי הדירות

כאמור, עשרות משפחות חב"דיות איכותיות כבר רכשו דירות בפרויקטים נוספים במתחם כמו "פסטורל" ו"פסטורל על הנחל" ומהוות גרעין משמעותי של קהילת אנ"ש בעיר. פרויקט "פסטורל על הפארק" כולל 4 בנייני בוטיק יוקרתיים, המציעים סביבת מגורים שלווה וירוקה ומול נוף מרהיב ופתוח. הפרויקט כולל דירות בנות 4 ו5 חדרים וכן דירות גן ודופלקסים מפוארים, במפרט טכני עשיר ויוקרתי. 

בכל הדירות הושם דגש על תכנון מוקפד הכולל חללים גדולים ומרווחים, מטבח פרקטי ברמה גבוהה עם אפשרויות בחירה ותכנון לפי דרישת הלקוח, מרפסות סוכה גדולות (14 מ"ר), חניון תת קרקעי, וסטנדרט בנייה גבוה ואיכותי במיוחד.

מאחורי "פסטורל על הפארק" עומדות החברות 'ארידר יזמות' - בעלת נסיון ניהולי וידע מקצועי בייזום פרויקטים למגורים בהיקפים גדולים, ו'תדהר' - חברת הבנייה הפרטית הגדולה בישראל שכבר בנתה באחיסמך למעלה מ-1,200 יח"ד. ובנתה ומסרה מעל 15,000 דירות למשפחות מרוצות בארץ ובעולם.

 

הזדרזו והספיקו את המבצע הגדול, לחצו כאן>>>

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.