מנדי ברגר | יום י"ב אב ה׳תשפ״ג 30.07.2023

בצבע, ססגוניות ואווירה: קריית 'גן ישראל' לבשה חג | צפו

הצבע, הססגוניות והאווירה המיוחדת - השתלטו מחדש על כפר הנוער 'אור אבנר' סיטרין. בימים האחרונים עמלים 130 אנשי צוות 'גן ישראל' על עיצוב השטח והכנת הקרי' האהובה לקליטת מאות חיילי קעמפ 'גן ישראל - ארץ הקודש' שיגיעו בהמוניהם • סביב שולחנות ערוכים התיישבו אנשי הצוות המסורים למושבי הכנה מרתקים ולסעודות שבת חגיגיות רוויות ברוח המיוחדת והנדירה של 'גן ישראל ארץ הקודש' ונכנסו לאווירה המחשמלת בה עתידים להיתפס 430 חיילים
בצבע, ססגוניות ואווירה: קריית 'גן ישראל' לבשה חג | צפו
צילום: זאבי רבינוביץ'

מאז צאת צום תשעה באב עמלים 130 אנשי צוות גן ישראל ארץ הקודש על הכנת שטח כפר הנוער 'אור אבנר' סיטרין לקריית גן ישראל הראוי' לקלוט את 430 החיילים העתידים לבוא בשעריה ביום שני הקרוב.

שלט 'ברוכים הבאים לקרית גן ישראל' בכניסה לכפר, ועוד שלטים צבעונים ותמרורים ססגונים הנושאים מסרים חסידיים, יוצרים את האווירה המיוחדת השוררת בקעמפ ומלווה את החיילים לאורך השבועיים העמוסים בהם הם עתידים לשהות בו.

בערב שבת נעמדה משפחת גן ישראל לתמונה המסורתית ומשם נכנסו לשבת גיבוש המיוחדת. את השבת ניצלו אנשי הצוות להתוועדויות מעוררות אל תוך הלילה בהם ביארו את השליחות וגודל הזכות שנפלה בחלקם.

מה נהדר הי' לראות את האווירה הנפלאה השוררת בין אנשי הצוות. ביום השבת קודש התקיימו סדנאות מפורטות המכינות את כלל הצוותות לתפקידיהם המיוחדים, והעיקר להיות 'איש גן ישראל' המבצע את תפקידו בשלימות כרצון הרבי בעל הגן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.