יום ה' אב ה׳תשפ״ג 23.07.2023

כשמנכ"ל משרד התפוצות נחשף למרכז הסיוע של המוקד החב"די

צוות משרד התפוצות הישראלית, ערך סיור ראשון באגף הסיוע של מוקד ההצלה החב"די באוקראינה JRNU, המספק טונות של סיוע הומניטרי, מזון ותרופות, ליהודי המדינה, מאז פרוץ המלחמה, באמצעות שלוחי הרבי | לסיקור ותיעוד
כשמנכ
מנכ"ל משרד התפוצות

טונות של סיוע הומניטרי, מזון ותרופות, ליהודי אוקראינה, עוברים במרכז הסיוע הלוגיסטי של מוקד ההצלה של חב"ד JRNU - בראשות ועד השלוחים, מידי חודש בחודשו, מאז פרוץ המלחמה. עכשיו, לראשונה, מנכ"ל משרד התפוצות אבי כהן סקלי וצוות המשרד, ביקרו במרכז הענק בקייב ונחשפו מקרוב למפעל החסד האדיר שמתרחש בין כותליהם. 

את מר כהן ליוו השלוחים הרב שלמה פלס, הרב חיים פרידמן והרב שמחה לבנהרץ מ-JRNU, וכן הרב יהושע וישצקי - מנהל ועד הכשרות במדינה. הרב פלס הציג בפני מר כהן נתונים ומספרים של אימפריית הסיוע, בה החלה הפעילות זמן קצר לאחר המלחמה ונמשכת עד היום במלוא המרץ.

מנכ"ל משרד התפוצות, המעורב היטב בפעילות של שלוחי הרבי באוקראינה, הופתע לראות מקרוב את המקום, ממנו יוצאים משלוחי הסיוע - העוברים ישירות אל השלוחים ומשם לרבבות יהודי המדינה. 

לצד משלוחי הסיוע הקבועים במהלך השנה, לפני חגים ומועדי ישראל, הפעילות במרכז הלוגיסטי מזנקת. שלוחי הרבי מספרים כי משלוחי המזון לא רק מצילים חיים, כפשוטו, בימים מאתגרים של מלחמה, אלא מאפשרים להרחיב את הפעילות היהודית רחבת ההיקף - באמצעות ארגון סעודות חג משותפות וכדומה, עבור יהודי הקהילות.

במהלך הביקור, הוצג לצוות משרד התפוצות הנתונים על ההיערכות הגדולה לקראת מבצע חגי תשרי הבאים עלינו לטובה וכן לקראת החורף הקר הצפוי באוקראינה.   

הביקור של צוות משרד התפוצות במרכז הסיוע, היה אחד מרגעי השיא של הביקור הרשמי על אדמת אוקראינה. המחסנים סיפקו הצצה לעוצמת החסד החב"דית והמחישו את היקף הסיוע של שלוחי הרבי - שעל כתפיהם מונחת יהדות אוקראינה והישרדותה בימים מאתגרים אלו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.