שניאור דייטש | יום ה' אב ה׳תשפ״ג 23.07.2023

תות"ל בני ברק: מעמד סיום שיעור ג' מרשים ומרגש | תיעוד

מעמד מרשים נערך בהיכל ישיבת תות"ל בני ברק, בו השתתפו הורי התמימים מסיימי שיעור ג', שבאו לקבל מלוא חופניים נחת ולתת את תודתם הלבבית לצוות הישיבה | בסיום קיבלו התמימים תעודות ושי
תות
צילום: מענדי קורנט

ביום רביעי האחרון נערך בהיכל ישיבת תות"ל בני ברק מעמד מרשים ומרגש, בו השתתפו הורי התמימים מסיימי שיעור ג', שבאו לקבל נחת ולתת את תודתם הלבבית לצוות הישיבה.

התמימים המסיימים נקראו אישית לקבל תעודת סיום, ע"י מנהל הישיבה הרב לוי רוזנברג, ששיבח כל תמים בתחום מסוים שהתקדם בו במיוחד, באופן ששיקף לתמימים את צמיחתם האישית ואת ההערכה הרבה שיש לצוות והנהלת הישיבה לכל תמים ותמים.

את הערב הנחה הת' איציק גורליק, תלמיד שיעור ג' שניווט כבקי ורגיל בין חלקי התוכנית המרתקת.

 דבר מלכות משיחת הרבי מסר המשגיח הרב מ"מ זלמנוביץ,

הת' שניאור ממן קרא את פרקו של הרבי בתהילים.

נשא דברים ראש הישיבה הרב בנימין קופרמן, שיעץ לתמימים להמשיך את ה'קבלת עול' של ישיבה קטנה גם אל הישיבה הגדולה.

הרב מרדכי גולדשמיד, דיבר ברגש על ההנאה הרבה במסירת השיעור בעיונא לתמימים, שמצידם השקיעו בהקשבה ובחזרה והחזירו אהבה לרבם בהתוועדויות שערכו עמו ובכבוד הרב שרוחשים לו.

הרב מ"מ מרכוס, קישר בין הפרשיות של השבועות האחרונים לשנות הלימודים בישיבה ואיחל לתמימים המשך הצלחה במסעם בישי"ג.

נציג ההורים הרב שלמה ממן, מנהל ת''ת תפארת מנחם ביתר לשנה"ל הבאה, שיבח במילים חמות את השקעת צוות הישיבה בבנו ובכלל התמימים, ואת התוצאות הנפלאות של השקעה זו.

כהוראת הרבי נערכו סיומי מסכתות ע"י התמימים מ"מ הלפרין שסיים את מסכת שבת לאחר לימוד ובחינות אצל רבני הישיבה, והת' שמואל משי זהב שסיים את מסכתות גיטין ומגילה.

נציג השלוחים הת' השליח מאיר שנור, סיכם את השנה המוצלחת במבצעים המגוונים שנערכו לתמימים ובראשם את המסע לחצרות קדשנו שהשתתפו בו קבוצת מצטייני מבצע לימוד ספר היום יום ובחינה על כל תוכן הספר, מבצע שהותיר רושם עז על הנבחנים והבוחנים כאחד.

הת' מוישי הולצברג, בן הקדושים שלוחי הרבי גבי ורבקי הי"ד, מהת' המובחרים בש"ג, הפתיע בנאום מרגש בשם חבריו לשיעור בו סיכם את השנים המרתקות, ושזר ביד אמן תודות לצוות יחד עם חוויות מעצימות, שהפכו את התמימים בש"ג למשפחה חסידית מלוכדת ומאוחדת.

בינות לנאומים צפו המשתתפים בקטעי וידאו שנערכו ע"י הת' שמואל טאקטוק, שהתמקדו ברגעים מיוחדים לאורך השנים, התוועדויות, סדרי ניגונים, טיולים, ובמיוחד בתקופת הקורונה המאתגרת בה התמימים שהו בישיבה בזמני הסגרים, שגרת הבדיקות, חלוקה למחלקות, ואת הרושם הנדיר שהותירו על התמימים חוויות חגי תשרי, כפרות, יום כיפור, ד' מינים, סוכה, שאף הם נערכו בין כתלי הישיבה עם צוות הישיבה.

שיעור ג' הביעו את תודתם לכלל הצוות בסרט מיוחד ומעורר השראה, שצולם ונערך ע"י הת' שלום שפרלינג בו כל תמים מודה לאחד הרבנים שהשקיע בו במיוחד, התמימים היקרים והמחונכים, לא שכחו להודות אף לצוות המטבח והמשרד ועשו זאת בחינניות שהשאירה חיוך של נחת על פני כולם.

אקורד הסיום המרגש ניתן ע"י מנהל הישיבה הרב לוי רוזנברג שהזמין כל תמים אישית לקבל תעודת סיום ושי אישי, כשהוא משבח תחום מסוים שהתקדם בו במיוחד, באופן ששיקף לתמימים את צמיחתם האישית ואת ההערכה הרבה שיש לצוות והנהלת הישיבה לכל תמים ותמים.

כמו"כ הודה הרב רוזנברג לכל אחד ואחד מאנשי הצוות הרוחני והגשמי באופן אישי, כשהוא משבח את ההתמסרות לתמימים בכל נושא.

לאחר קבלת התעודות פצחו התמימים בשירת 'הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים גם יחד', וסיימו את הערב מתוך דיבוק חברים ובידיעה ש'חסידים אינם נפרדים'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.