מנדי ברגר | יום ה' אב ה׳תשפ״ג 23.07.2023

פאנל משגיחי ישיבות במסיבת הסיום של ת"ת חב"ד בפתח תקווה

בסיומה של שנה מבורכת ועשירה בעשייה ולימוד בתלמוד תורה חב"ד בפתח תקווה, נערכה מסיבת סיום לכיתה ח' עם הוריהם סביב שולחנות ערוכים • את האירוע חתם פאנל בו ההורים נפגשו עם ותיקי המשגיחים מהישיבות הקטנות: הרב יוסף יצחק כץ, והרב יוסף יצחק בוטמן - כאשר הרבנים נשאלו שאלות על ידי התלמידים וקיבלו תשובות מעניינות
פאנל משגיחי ישיבות במסיבת הסיום של ת
צילום: מאיר ארונספלד

בסיומה של שנה מבורכת ועשירה בעשייה ולימוד בתלמוד תורה חב"ד בפתח תקווה, נערכה מסיבת סיום לכיתה ח' עם הוריהם סביב שולחנות ערוכים.

את האירוע הנחה בטוב טעם הרב זהר מחנך הכיתה שהגיש בפני הבאים כיצד יש להתכונן לישיבה ומה על ההורים לדעת לפני כניסת בנם לישיבה.

באירוע נשאו דברי תורה וברכה הרבנים: הרב מנחם גורליק שליח הרבי באשקלון והרב אורי ליפש שמכהנים כרבנים בכיתה ח' שטיבלו את דבריהם בסיפורים עם מוסר השכל.

הרב פרקש מנהל הת"ת דיבר על התרגשותו הרבה והתרגשותם של התלמידים מסיום שמונה שנות לימוד, וביקש מהתלמידים לחזור שוב ושוב לבקר בתלמוד תורה.

לאחר מכן חזרו תלמידי הכיתה על רעיונות מרכזיים מ30 פרקי תניא שנלמדו השנה בכיתה, כל אחד מהתלמידים בחר רעיון שמאוד נגע בו.

את האירוע חתם פאנל בו ההורים נפגשו עם ותיקי המשגיחים מהישיבות הקטנות: הרב יוסף יצחק כץ, והרב יוסף יצחק בוטמן - כאשר הרבנים נשאלו שאלות על ידי התלמידים וקיבלו תשובות מעניינות.

ההורים סיפרו שהדברים נגעו למוחם וליבם ובעזרת ה' יסייעו לבניהם בקליטתם בישיבות. "היה ניתן לראות כמה הדברים השפיעו על הורים ותלמידים". בפאנל השתתף גם מומחה למניעת נשירה הרב יצחק בוקובזה.

את האירוע כיבד בנוכחותו הרב מרגליות יו"ר הנהגת ההורים. הרב פרקש ביקש להודות לרב זהר על ארגון אירוע זה ועל השקעה בתלמידים במהלך שנת הלימודים.  

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.