מערכת COL | יום ג' אב ה׳תשפ״ג 21.07.2023

זעזוע בנס ציונה: דוכן תפילין הותקף בביצים, השליח: "פרי הסתה"

דוכן תפילין בנס ציונה הותקף בצהרים מאדם שהשליך ביצים מרכב חולף, תלונה הוגשה למשטרה • פרוש: "ההסתה החמורה מביאה שוב לתוצאות מזעזעות של אלימות נגד סממנים יהודיים" • סגן השר טסלר: "המום ומזועזע"
זעזוע בנס ציונה: דוכן תפילין הותקף בביצים, השליח:
הביצים בדוכן שהותקף

פירות ההסתה של השמאל: דוכן תפילין של חב”ד הפועל ליד סופר ברקת בנס ציונה על ידי תלמידי ישיבה צעירים, כמידי יום שישי, הותקף בצהרים (שישי) בידי עובר אורח מרכב חולף.

האיש השליך ביצים, פגע בדוכן וביזה את התפילין. תלונה הוגשה למשטרה.

הרב שגיא הר-שפר, שליח חב"ד הראשי בנס ציונה אומר לאתר חב"ד און ליין COL. "אני לא מאשים את התוקף, הוא בסך הכל פרי של ההסתה בתקשורת נגד הימין ונגד הדת".

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, הגיב: "ההסתה החמורה נגד ציבור שומרי המצוות מביאה שוב לתוצאות מזעזעות של אלימות נגד סממנים יהודיים. הפעילות של חב”ד ברחבי הארץ היא סמל לאהבת חינם, מול שנאת החינם המשתוללת. אני שב וקורא לראשי השמאל לעצור את רכבת ההסתה, פן יהיה מאוחר מידי”.


תקיפת דוכן התפילין


סגן השר במשרד התרבות והספורט ח״כ יעקב טסלר: “המום ומזועזע מהפגיעה הציבורית הקשה כלפי התפילין הקדושות היום שהותקפו בביזיון בדוכן להנחת תפילין של חב״ד בנס ציונה.

“לא יעלה על הדעת כי ידיים יהודיות יורמו לפגוע ולבזות את התפילין בפרהסיה בארץ ישראל, ואין שום סיבה שתצדיק התנהגות ברברית וחסרת ערכים מעין זו.

“אני קורא לגנות את המקרה הקשה ולרשויות החוק למגר את התופעה הקשה ואת ההסתה הפרועה כלפי ערכים מקודשים, דת ומסורת ישראל”.

שר הבינוי והשיכון והשר במשרד רה"מ הרב יצחק גולדקנופף יו"ר יהדות התורה: ‏"ההתקפה המזעזעת כנגד דוכן התפילין בנס-ציונה תוך ביזוי התפילין הקדושות היא חמורה מאוד. אני פונה לראשי האופוזיציה לפעול ככל יכולתם להורדת מפלס האיבה בקרב הציבור, לעצירת ההסתה כנגד מי שאינו חושב כמותם וכנגד ציבור שומרי התורה והמצוות. בימים אלו עלינו להתאמץ ולהרבות באהבת חינם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.