שניאור דייטש | יום ב' אב ה׳תשפ״ג 20.07.2023

מרשים: מסיבת סיום וחלוקת תעודות ופרסים בת"ת כפר חב"ד

מאות הורים וילדים, סבים וסבתות, אנשי ציבור ועסקנים מילאו אמש (רביעי) את אוהל האירועים בבית מנחם בכפר חב"ד, למסיבת סיום וחלוקת תעודות ופרסים למצטיינים | ומה בישר המנהל הרב זאב רויטמן להורים?
מרשים: מסיבת סיום וחלוקת תעודות ופרסים בת

מאות הורים וילדים, סבים וסבתות, אנשי ציבור ועסקנים מילאו אמש (רביעי) את אוהל האירועים בבית מנחם בכפר חב"ד, למסיב סיום וחלוקת תעודות ופרסים למצטיינים.

את האירוע כיבדו בנוכחותם המרא דאתרא הגה"ח הרב מאיר אשכנזי. יו"ר המועצה מר דוד יפרח. מנהל מחלקת החינוך הרב אליהו כהן. סגן יו"ר המועצה ר' בנימין ליפשיץ. ראש הוועד המקומי ר' שמעון רבינוביץ. ראש וועד האגודה ר' נחמן רייכמן, ונציג ההנהלה הרוחנית הרב זלמן רודרמן.

את הכנס הנחה ביד רמה המחנך הדגול הרב ברוך ציקוואשוילי.

בהתאם להוראת הרבי להרבות בסיומי מסכת "שמחה של מצווה" בימים אלו, נפתח הכנס בסיום מסכת של הת' הנעלה מוישי מוגרבי מכיתה ח'-2, אשר סיים את מסכת "תענית" והיה נציג הכיתה לסכם את החוויות והאירועים שהם חוו, ואיזו 'צידה לדרך' לוקחים איתם התלמידים להמשך דרכם בעולם הישיבות.

המשיך בדברי ברכה המרא דאתרא הרב מאיר אשכנזי. הרב ציין את המהפך שמוביל מנהל הת"ת הרב זאב רויטמן בתלמוד תורה, בהובלה של מבצעים חסידיים ותוכניות לימודיות מתקדמות.

יו"ר המועצה מר דוד יפרח קבע בדבריו: "מעולם לא הייתה שנה כל כך טובה במוסד כמו השנה האחרונה". מ' יפרח זקף את ההצלחה למנהל המסור הרב רויטמן ולצוות המורים של הת"ת. והבטיח להמשיך לתמוך ולפתח את "המוסד החשוב ביותר בכפר" כדבריו.

המנהל הרב זאב רויטמן ציין כי "לנהל מוסד שהוא היחיד תחת נשיאותו של הרבי זה תפקיד מחייב מאין כמותו" וזקף את ההצלחה לשיתוף פעולה שלו ושל צוות המורים והסייעים בתלמוד תורה. המנהל ציין בתוך דבריו כי בשיתוף המועצה הוא שמח לבשר על התחלת בניית 'חצר לימודית' סביב בניין התלמוד תורה.

נשא דברים גם נציג ההורים ר' מנדי בסטומסקי, הודה בשם ההורים למנהל ולמורים וציין כי הצלחת המוסד היא לא הצלחה של אדם בודד או קבוצה מצומצמת. אלא הצלחה של שיתוף פעולה בין כל הגורמים המשמעותיים בכפר. בראשם הרב אשכנזי, יו"ר המועצה וסגנו, מחלקת החינוך במועצה, הוועד המקומי, וועד האגודה, והורים רבים. עוד ציין בדבריו כי "כאשר אנחנו פועלים בשילוב ידיים ובאחדות, שום דבר לא יכול לעצור אותנו"!.

ריגשו בדבריהם היוצאים מן הלב, נציגי הכיתות שנבחרו לשאת דברים בשם כל ילדי כיתתם: החייל בצ"ה יהודה בורקיס מכיתה ו', והת' יוסי שיינר מכיתה ז', הת' מנחם מענדל ציק מכיתה ח-1, והת' הלל ג'ייקובס מכיתה ח-2.

חולקו פרסים למשתתפי מבצע שינון בע"פ והוכרזו החתן וסגניו. את מבצע השינון ניהל ביד רמה ובכישרון רב, רב התלמוד תורה הרב מרדכי טנג'י. הפרסים נמסרו לילדים ע"י המנהל המרא דאתרא ויו"ר המועצה.

בין נאום לנאום הייתה אתנחתא קלה של סרטונים שהופקו ע"י ילדי התלמוד תורה, שבשיאה הוקרן הסרט "חסידים אינם נפרדים" בהפקה מושקעת ומקצועית של הת"ת יחד עם ילדי כיתות ח', עם מסר חינוכי וחזק מאד עבור התל' העולים לישיבות.

בסיום הערב לא היה ניתן לפספס את קורת הרוח של כל המשתתפים. ההורים ציינו שכבר שנים רבות לא זכורה להם מסיבת סיום בסדר גודל כזה, עם תוכן כל כך חסידי והישגים כה רבים שהשיגו התל' בשנה זו. כה לחי!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.