מערכת COL | יום א' אב ה׳תשפ״ג 19.07.2023

מפתח להצלחה בעסק: קהילת "עסקים כהלכה" יוצאת לדרך

עם פתיחת תכנית "עסקים כהלכה" של "למען ילמדו" ללימוד כל ההלכות הצריכות בחושן משפט לבעלי עסקים, הצטרפו כבר עשרות בעלי עסקים לפורום מיוחד של בכירי עולם העסקים הנטועים עמוק בעולם המעשה מחד, ובעלי רצון ללמוד ולהתפתח ע"פ הלכה
מפתח להצלחה בעסק: קהילת
עשרות בעלי עסק כבר גילו את הסוד והצטרפו לקהילה החזקה ביותר בחב"ד: עם פתיחת תכנית "עסקים כהלכה" של "למען ילמדו" ללימוד כל ההלכות הצריכות בחושן משפט לבעלי עסקים, הצטרפו כבר עשרות בעלי עסקים לפורום מיוחד של בכירי עולם העסקים הנטועים עמוק בעולם המעשה מחד, ובעלי רצון ללמוד ולהתפתח ע"פ הלכה.
 
כל בעל עסק או חברה מתמודד עם שאלות רבות בתחומים מגוונים, שלהן משמעותיות הלכתיות מובהקות. באופן טבעי, לפחות בחלק מהמקרים הנטייה הטבעית היא לבדוק "מה אומר החוק" בכדי לדעת כיצד יש לנהוג - דבר שבעצמו חשוב מכיוון שכידוע "דינא דמלכותא דינא". אולם במקביל לכך, חובה לדעת מהי עמדת התורה בעניין הזה, וזאת כדי להימנע מאיסורים מפורשים.
 
ההלכה מתייחסת לאינספור שאלות הנוגעות לעסקים: מה קורה כאשר עסק שלי ממוקם בבניין מגורים ויכול לגרום הפרעה לשכנים? האם מותר לי "למשוך" לקוח ממתחרה? מה קורה כאשר התחלתי עבודה ולא סיימתי אותה מסיבה כלשהי? שלא לדבר על נושאי הקניין הרוחני, ועוד.
 
גם נותן שירות פרטי שעובד לבדו ייתקל באינספור שאלות, ובוודאי שהדבר הופך משמעותי ככל שהעסק גדל. הגיע הזמן לקבל את החותמת התורנית לעסק!
 
במכללת "למען ילמדו" למקצועות ההלכה והדיינות השיקו לאחרונה מסלול ייחודי המוקדש כולו לעולם העסקים. קורס "דיני ממונות" באגף היוקרתי חושן המשפט ללימודי דיינות, מיועד לאנשי עסקים ולבעלי חברות ומעניק ידע עשיר ומקיף הרלוונטי להתנהלות העסקית.
 
בין נושאי הקורס: יחסי עובד-מעביד, התנהלות מול גופים פיננסיים, הלוואות וריביות, יחסי שכנות, קניין וחוזים, שותפויות, אחריות וחבות נזיקין, מיסים וחוקי המדינה, צדקה ומעשרות ונושאים רבים נוספים.
 
הקורס מושך התעניינות רבה בעולם העסקים ובין הנרשמים גם בכירים בחברות גדולות. "ברור שהמפתח להצלחה בעסק של אדם שומר תורה ומצוות זו התנהלות על פי תורה בכל פרט. וכשנכנסים לעסק ורואים תעודה מרבנים בכירים המעידים שבעל העסק מנהל כהלכה, זו חותמת אישור שאין טובה ממנה!"
 
 
 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.