COL | יום כ"ח תמוז ה׳תשפ״ג 17.07.2023

מנהלי הת"תים של ה'רשת' התכנסו ליום גיבוש והתרעננות

במושב פסטורלי במרכז הארץ התכנסו יחד השבוע עשרות מנהלי תלמודי התורה ובתי החינוך של "רשת אהלי יוסף יצחק" ליום גיבוש והתרעננות, רווי בתוכן ועשיר בכלים רבי ערך לעבודתם, לקראת שנת הלימודים שבפתח | סיקור נרחב וגלריית תמונות
מנהלי הת

עשרות מנהלי תלמודי התורה ובתי החינוך של רשת החינוך החב"דית 'אהלי יוסף יצחק', מכל רחבי הארץ, התכנסו בשבוע שעבר במושב בית מאיר במטה יהודה, ליד בית שמש, לועידה השנתית המסורתית.

היה זה יום שלם של גיבוש והנאה, רווי בתוכן מעשיר ומיוחד, שאפשר למנהלים הטרודים בכל ימות השנה להתרענן ולספוג כוחות מחודשים לקראת השנה החדשה שבפתח.

היה זה יום של התכנסות ב"הקהל", בשנת הקהל, כחטיבת שליחות אחת של העומדים בראש מוסדות החינוך, במטרה להעצים בהמשך גם את התקשורת עם ההורים, ולחזק אף את הקשרים החברתיים ואת העצמת השייכות של התלמידים למוסד.

הועידה המיוחדת נפתחה בשעת בוקר מוקדמת במושב בית מאיר. שם עלו המנהלים להסעה מיוחדת בדרכם למנהרות הכותל המערבי, לביקור בזמן שבו מציינים את "שלושת השבועות" ואבלים על חורבן הבית.

במנהרות הכותל ערכו המנהלים סיור מיוחד, שנחשף עבורם, במנהרות הכותל החדשות. במקום גם סעדו ארוחת בוקר קלה, התפללו בשריד בית המקדש, והשתתפו בהרצאה מרתקת ובלימוד שיחה של הרבי.

המשך הוועדה התקיים במושב בית מאיר. בשעת צהרים התכנסו כלל המנהלים לועידת הקיץ המרכזית, ועידת הקהל נרחבת, שבה קיבלו המנהלים סקירה נרחבת בכל הנושאים העומדים על הפרק לקראת שנת הלימודים תשפ"ד.

הרב אליהו קריצ'בסקי, מנכ"ל הרשת, הציג את יעדי המוסדות לזמן הקרוב ופתח באתגרים הניצבים לפתחי המנהלים בתקופה זו. בהמשך סקר הרב שמעון לוין, רכז חינוך חברתי חסידי הארצי של ה'רשת', את הנושא השנתי לשנה הקרובה, שיתמקד בלוח 'היום יום' של הרבי.

בהמשך נשא דברים הרב נחום רבינוביץ', רכז לימודי הגמרא הארצי של הרשת, שחשף בפני המנהלים עולם תוכן אינטרנט חדש ומיוחד, שהולך ונבנה בימים אלה, ועתיד לשנות את צורת לימוד הגמרא במוסדות חב"ד בארץ.

ר' לוי אברמוביץ, רכז פרוייקטים ברשת, הציג בפני משתתפי הועידה יוזמות וכלים לשיתוף וקידום יעדים חינוכיים,  שיווקיים וטכנולוגיים בין המנהלים. 

 

לקראת השנה החדשה 

חלק נוסף בועידה הוקדש לקמפיין המדובר, שהחל לתפרסם לאחרונה, להכשרת שלוחי חינוך חדשים מקרב אנ"ש במוסדות, כרצונו הקדוש של הרבי. המנהלים קיבלו מרכז הקמפיין, הרב מענדי ערד, כלים שיסייעו להם לגייס מוכשרים לתפקידי הקודש במוסדות.

בסיום הועידה התכנסו המנהלים בצוותא סביב שולחנות עגולים, באווירה קלילה ומיוחדת, כשברקע נשקפים הנופים המיוחדים של המושב, ודנו על שלל נושאי השעה.

לקראת ערב, עם סיום המושב המרכזי, המשיכו המנהלים למתחם מיוחד למדשאות ושחיית ערב בפארק מיוחד.

היום העמוס נחתם בהתוועדות חסידית גדולה שנמשכה עד שעות הלילה המאוחרות, כאשר המנהלים יושבים יחד ומחזקים איש את רעהו בעבודת הקודש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.