| יום כ"ח תמוז ה׳תשפ״ג 17.07.2023

גם ביטחון ישראל וגם משכורת הייטק: מסלול 'פעמי עתידים' המדובר

אחרי המסלול הראשון והמוצלח שנפתח בשנה שעברה, ושבין בוגריו גם אברכים חב"דיים לא מעטים שנהנים ממשכורת קבועה, מלימודים ברמה גבוהה, ומעתיד מזהיר, בחודשים האחרונים ניסו מאות צעירים מהמגזר החרדי להתקבל לתוכנית היוקרתית 'פעמי עתידים', שמספר המקומות בה מוגבל, אך למרות זאת רק 50 יתקבלו אליה בסופו של דבר.
גם ביטחון ישראל וגם משכורת הייטק: מסלול 'פעמי עתידים' המדובר
הת' מרדכי א' מקרית מלאכי מעיד: המסלול השווה ביותר

'פעמי עתידים' היא תכנית מיוחדת שנבנתה בהמלצת והכוונת רבנים וראשי ישיבות עבור בני המגזר החרדי, שלא יכולים להמשיך במסלול תורני או חסידי רגיל וקיבלו אישור מה"עשה לך רב" האישי שלהם לצאת אל מעגל העבודה ולתרום. חשוב להדגיש שמדובר במסלול בסביבה חרדית מלאה.

מדובר בפרויקט שמיועד לבני 22-26 ומתקיים בבאר שבע. התלמידים ייבחרו מבין המועמדים השונים באמצעות ראיון ומִבדק. בשלב הראשון, החל מחודש אלול הקרוב, ילמדו התלמידים לתואר לימודי הנדסאי תוכנה במשך כשנתיים. מדובר בלימודים אינטנסיביים ולמרות שעלותם עשרות אלפי שקלים – מי שיתקבל לתכנית יקבל מימון מלא של הלימודים, נסיעות חינם לכל הארץ ואפילו שכר חודשי בגובה של עד 5,600 שקלים בחודש לנשואים פלוס!.

לאחר השנתיים הללו מועברים ההנדסאים לידי יחידות עילית טכנולוגיות מסווגות כמו 81 ואחרות ומסייעים בייצור ופיתוח פתרונות מצילי חיים שמסייעים בעניינים של פיקוח נפש כפשוטו. בשלב הבא תדרשו לחתום ל-5 שנים נוספות שבהן בין היתר תלמדו תואר ראשון של מהנדס תוכנה. בשלב הבא, כאשר תצאו

המחזור הראשון נפתח בחודש אלול בשנה שעברה ומשתתפים בו כמה עשרות חרדים, רובם מהדרום והמסלול השני ייפתח בקרוב כאשר הצפי הוא שהמספר עשוי בעז"ה להכפיל את עצמו בעקבות הביקוש הרב. כאמור לא כל אחד מתקבל לתכנית היוקרתית, אך יש קדימה לתושבי הדרום.

הת' מרדכי א' מקרית מלאכי שנבחר לפרויקט במסלול הקודם – לאחר שהיה חלק ממסלול חב"ד - מספר: "רציתי לצאת לשליחות אבל לצערי הרב זה לא קרה, אז הבנתי שבמקום זאת עלי לתרום את מרצי למען עם ישראל. הפרויקט הזה הגיע בדיוק בזמן ונתן לי לקפוץ קדימה. מה שמיוחד זה שיש מענה ואכפתיות רבה מבחינת ההתחשבות באורח החיים החרדי. אחרי שהתחלתי גיליתי כמה העולם הזה מרתק ושיש תמיכה ענקית של 'פעמי עתידים' לכל צורך שלי כאדם חרדי וכמי שלא היה בקיא בכלל בנושא הלימודי הספציפי הזה ולא ידע כלום לפני".

לדבריו, "נכון אמנם שהלימודים מאתגרים, אבל מי שרוצה יכול להצליח מאוד. אני מסתכל קדימה עוד כמה שנים ומבין שזו תהיה מקפצה אדירה מבחינה כלכלית – עם הכנסות שבעבר לא יכולתי אפילו לחלום עליהן כמי שעבר את המסלול ישיבתי ואני ממליץ על זה בחום רב".

להרשמה ופרטים מלאים
https://www.atidimzahal.org/haredim

נייד:
052-9269602 
054-5301090

(אפשר גם בהודעה)

מייל: [email protected]

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.