צבי ברזילי | יום כ"ז תמוז ה׳תשפ״ג 16.07.2023

אסיפת היערכות לצוות קעמפ ומיני קעמפ גן ישראל כפר חב''ד

למעלה ממאה עשרים תלמידי התמימים שישמשו כאנשי צוות במיני קעמפ ובקעמפ גן ישראל כפר חב"ד התאספו ליום עיון מיוחד בישיבת תות''ל קרית גת. על סדר היום: מהותו של קעמפ
אסיפת היערכות לצוות קעמפ ומיני קעמפ גן ישראל כפר חב''ד
ראש ישיבת תות''ל קרית גת הרב יוסף יצחק זילברשטרום מדבר עם תלמידי התמימים על חשיבות ה'דוגמא חיה' בקעמפ

למעלה ממאה ועשרים אנשי צוות של מיני קעמפ וקעמפ גן ישראל כפר חב"ד שעל ידי וועד מקומי כפר חב"ד, התאספו בישיבת תות''ל קרית גת ליום עיון מיוחד, לצד שולחנות ערוכים המתין לכל איש צוות שי מיוחד ומכתב אישי מהנהלת הקעמפ.

את הכנס פתח מנהל המיני קעמפ הת' ינון טובי שהוקיר תודה בשם הנהלות גן ישראל כפר חב"ד על פועלם של צוותי הקעמפ לחלקיו השונים.
בקריאת מכתב של הרבי לצוות גן ישראל כובד המנהל הכללי הרב שלוימי אזימאוו שציטט והסביר את מטרת הקעמפ עפ''י מכתב הרבי: "...וגן ישראל יתאים לשמו להעמיד אילנות טובים נושאים פירות טובים..."

בדברי ברכה כובד יו"ר וועד מקומי כפר חב"ד הרב שמעון רבינוביץ, שדיבר עם הצוות על חשיבותם ועל משמעותם המרכזית של הצוות כממונים על חינוך ילדי ישראל בזמן החופש. מנהל הקעמפ הת' יוסי פרוס דיבר על חשיבות בטיחותם הגשמית והרוחנית של חיילי הקעמפ המוטלת על כל איש צוות באופן אישי.


בווידאו מיוחד שהוקרן סיפר הרב משה לאזאר את התרגשותו הרבה ורשמיו מביקורו של הרבי בקרית גן ישראל: "...הרבי לקח אותנו, נערים צעירים, ילדים, והראה להם עשיתם לי טובה גדולה...". בהמשך הכינוס עלה ראש ישיבת תות"ל קרית גת הרב יוסף יצחק זילברשטרום, לדבר על החשיבות הגדולה בעבודה משותפת ופירגון הדדי בין אנשי הצוות תוך שמירה על סדר ומשמעת.


הכינוס נחתם בחתימה משותפת על דו"ח שישלח לרבי בו צוות מיני קעמפ וקעמפ גן ישראל כפר חב"ד מתחייבים לפעול בכל הכוח להביא לנחת לכ"ק אדמו"ר ולהביא לגאולה האמיתית והשלימה

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.