| יום כ"ז תמוז ה׳תשפ״ג 16.07.2023

חדש! קליניקה טיפולית במכללת חב"ד אשקלון

מתי בפעם האחרונה ניסית לקבוע תור לטיפול פסיכולוגי ונאלצת לחכות חודשים? בזמן שהפריפריה הדרומית מתמודדת עם מחסור חמור בפסיכולוגים, מאות מטופלים משלמים את מחיר ההמתנה הארוכה.
חדש! קליניקה טיפולית במכללת חב

במכללת חב"ד אשקלון הרימו את הכפפה ומכריזים על בשורה חדשה: פתיחת קליניקה המעניקה טיפולים מסובסדים לתושבי האזור. בקליניקה יעבדו בוגרות תואר ראשון בפסיכולוגיה ולימודי n.l.p. וויסות חושי, הן ילוו ויודרכו ע"י מטפלות ופסיכולוגיות מהשורה הראשונה.

פתיחת הקליניקה נעשית בשיתוף פעולה עם מרכז חוסן, השירות הפסיכולוגי, בריאות הנפש, תיכונים, בתי ספר וגנים. המטרה שלנו, להעניק שירות לתושבי העיר והסביבה ע"י הבוגרות שרכשו כלים מקצועיים במהלך לימודי התואר. העובדה שהלימודים עצמם מתקיימים במכללה באווירה חסידית ומתוך תחושת שליחות ללא ספק מוסיפה למקצועיות של הבוגרות וכך גם להצלחת הטיפול. 

ידוע שתורת החסידות שופכת אור על תורת הנפש. נפש האדם משתוקקת למשמעות ולמלא את ייעודה בעולם. כך שהכרת תורת החסידות ותפקיד האדם בעולם הינו חלק אינטגרלי מרפואת הנפש עצמה. כשמדובר במטופל/ת דתי ישנה חשיבות יתר למטפל/ת שמגיע/ה מאותו רקע תרבותי, רק כך יכול המטפל להבין באמת את נפש המטופל ולסייע לו. כמו כן ישנן אוכלוסיות שלא מצליחות לקבל את שירותי בריאות הנפש להם הם זקוקים במרפאות הציבוריות עקב העומס הרב, ואין ביכולתם לממן טיפולים אלו במרפאות הפרטיות – עבורם אנחנו כאן.

בקליניקה מחויבים לסטנדרטים מחמירים של טיפול, אתיקה וסודיות מול המטופלים, כמתחייב בחוק. השירות  כולל טיפול   אישי וקבוצתי. בנוסף הקליניקה תעניק שירות בתוך תיכונים, בתי הספר והגנים באיזור, כל זאת בתיאום עם הצוותים החינוכיים.

ליצירת קשר עם הקליניקה ולקביעת תור

מייל [email protected]

טל' 086860621

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.