צבי סופר | יום כ"ד תמוז ה׳תשפ״ג 13.07.2023

הרב ירוסלבסקי לסיעות הדתיות: "הבטחתם תיקון סעיף הנכד"

ראש בית דין רבני חב"ד הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי במכתב דרמטי לראשי המפלגות החרדיות והדתיות: ״התחייבתם לקדם את תיקון סעיף הנכד״  
הרב ירוסלבסקי לסיעות הדתיות:

ראש בית דין רבני חב"ד וזקן רבני חב"ד הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי שיגר מכתב לראשי המפלגות החרדיות והדתיות בו הוא קורא להתחיל בקידום תיקון 'סעיף הנכד' בחוק השבות, זאת בעקבות התחייבותם המפורשת.  

במכתבו כתב: ״אני פונה אליכם ראשי מפלגות הקואליציה, לעמוד על קיום הסעיף החשוב הזה בהסכמים ולקדם באופן מיידי את התיקון לחוק הנכד שיביא להאטה משמעותית בכל נושא ההתבוללות, ובפרט שבקואליציה זו ניתן לעשות את הדברים, ומי יודע אם לא לעת כזאת הגעתם למלכות״.

הרב ירוסלבסקי הוסיף: ״אין לנו ספק שתיקון העניין החשוב הזה, שזה צו ודרישת השעה, יביא ברכה גדולה לממשלה ולחיזוקה בכל המובנים, ובפרט שמדובר כאן בנושאים שבזה תלוי עצם קיום היהדות לדורות״.

המכתב מגיע בעקבות ההבטחות של ראשי המפלגות לפני הבחירות להסדיר את סעיף הנכד, לאחר הבחירות הוכנס סעיף בהסכמים הקואליציוניים על דבר החובה לתיקון חוק הנכד.

בשבועות האחרונים דווח כי בסייעת הציונות הדתית בוחנים את האפשרות לקדם את תיקון סעיף הנכד דבר שיגרום לסגירת הפירצה שהביאה לעליית רבבות גויים לישראל ועליית התבוללות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.