COL | יום כ"ג תמוז ה׳תשפ״ג 12.07.2023

הרב וולפא בא חשבון עם הפרקליטות: "מעשה זמרי ושכר כפנחס"

הגאון הרב שלום דובער הלוי וולפא, מראשי הלוחמים על ארץ ישראל, במכתב פומבי נוקב בעקבות מה שהתחולל השבוע בישיבת הממשלה, כשפרקליט המדינה עמית איסמן, טען כלפי נתניהו שאין 'איפה ואיפה' כנגד הימין, שהרי הרב וולפא זוכה מסרבנות ולכן גם עתה הם נוהגים עם כפפות של משי, כשמדובר על סרבני השמאל |  הרב וולפא: "חוצפה. עושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס. ניהלו נגדי תיק פלילי במשך למעלה מ-10 שנים, ואחרי כל זה, הנה כאשר עזר הקב"ה והם הפסידו בכל הערכאות, משתמשים בהפסד זה לטובתם, ו"הרב וולפא זוכה!" ממש צדיקים גמורים..." | ויש לו גם מסר נוקב לימין
הרב וולפא בא חשבון עם הפרקליטות:
הרה"ג שלום דובער הלוי וולפא שליט"א. משמאל בתמונה הקטנה: ישיבת הממשלה ביום ראשון השבוע (צילום: לע"מ)

הרב ולפא מגיב:

"הפרקליטות איבדה כל בושה. מטרתה אחת היא, להפיל את הימין ולהרוס את ארץ ישראל!"

הגאון הרב שלום דובער הלוי וולפא, מראשי הלוחמים על ארץ ישראל, במכתב נוקב, בעקבות מה שהתחולל השבוע בישיבת הממשלה, בה הזכיר פרקליט המדינה עמית איסמן, שהרב וולפא זוכה מסרבנות. בכך ניסה להסביר שהפרקליטות היא נייטרלית, שהרי הרב וולפא זוכה בזמנו, ולכן גם עתה, הם נוהגים עם כפפות של משי, כשמדובר על סרבני השמאל.

 

הקלטות הישיבה הסוערת בממשלה, בתחילת השבוע (ערוץ 14)


 

הרב וולפא: "זה הרי מקומם ומרתיח, ממש חוצפה איומה. הרי כתב האישום שהוגש נגדי ונגד הר' שבתי ויינטראוב, היה כתב אישום פוליטי טהור, במטרה להילחם נגדנו בגלל עוצמת המאבק שניהלנו בגוש קטיף ובצפון השומרון (כאשר הפעילות בזה אינה פוסקת, בביקורים של רבבות יהודים מכל העולם ב'מוזיאון גוש קטיף', בכדי להחדיר לעם היהודי כולו את פשע הגירוש והחורבן של גוש קטיף). בנוסף לכך, חשפנו את עוולות הפרקליטות ובעיקר את הרדיפה שניהל שי ניצן, נגד ההתיישבות. הוכחנו בצורה מוחצת בבתי המשפט איך שעשרות!!! ארגוני שמאל מדיחים חיילים שלא להתגייס, ומקבלים עבור זה תמורה נאה מאירגוני השמאל, ושירותי עורכי דין והטבות שונות, ומעולם לא הוגשו נגדם כתבי אישום. וכאן בשיא החוצפה הפרקליטות בראשות שי ניצן ניהלו נגדנו מסע רדיפה אכזרי, שכמותו לא היה. ולמרות שזוכינו פעם אחר פעם, בתחילה בבית משפט השלום, ואח"כ בבית המשפט המחוזי, אעפ"כ הם המשיכו הלאה וציפו שלפחות שופטי בית המשפט העליון יהיו בעדם. אבל בעזרת ה' גם זה לא הצליח להם. ועתה מנצלים חוצפנים אלו את הזיכוי שלנו, בכדי להצביע על מידת החסד שהם נוקטים בה כביכול.


עוד בנושא:

"דידן נצח": הרב וולפא זוכה מכל אשמה>>>

 

מחאה לגטימית

ניהלנו מסע הסברה, שקרא לחיילים לסרב לפקודת הגרוש, וסייענו למשפחות חיילים שישבו בכלא על שסירבו לפנות יהודים או שהניפו שלטים נגד גירוש יהודים ומסירת אדמות לאוייב. את הקריאה לסרב פקודה, לא ניהלנו במחשכים, אלא בריש גלי, באסיפות עם, מבניני האומה, עצרות של אלפים בירושלים, ועד כנסים שבהם הוענקו מענקים כספיים, להורים של חיילים שזכו לגדל ילדים בעלי מסירות נפש להלחם על ארץ ישראל. היה ברור לכולם שמדובר במחאה לגטימית, אבל שימו לב מה קרה, שלשה חודשים אחרי ששי ניצן מונה לפרקליט המדינה, ראה זה פלא, שלפתע צץ כתב אישום. ציינתי זאת מיד בהודעה שהוצאנו לתקשורת, שזה מסע נקמה של שי ניצן בימין, וגם נקמה אישית נגדנו שתקפנו אותו בעלון "ארץ ישראל שלנו", ועוד לפני שרבים וטובים עלו על עקבותיו, חשפנו בדיוק את מעלליו, כאשר הציבור הימני היה תמים למדי.

בכלל מי ששם לב להתנהלות הפרקליטות במשפט נגדנו, ראה שמדובר בארגון פוליטי, שמה שמנחה אותו זה שנאת הימין והמתנחלים, כבר בבית המשפט השלום הם החליפו שופטת באמצע המשפט כדי להביא שופטת שנוטה יותר לעמדת הפרקליטות, וגם זה לא עזר להם. אחת התובעות מטעם הפרקליטות, נגשה אלינו בהפסקה שבאחד הדיונים, ובשקט בשקט ביקשה מאיתנו סליחה ומחילה, ואמרה שהיא לא אשמה בכך, כיון שהיא חייבת לעשות מה שמצוים עליה מלמעלה.

המדהים הוא שהזיכוי שלנו היה בו' טבת תשע"ח (ה' טבת היה בשבת) וראינו בכך איתות גדול משמיים, כי למעשה הכרעת הדין הייתה אמורה להיות בחנוכה והשופטת דחתה זאת לו' טבת. הפרקליטות הכינה צוותי תקשורת שחיכו מחוץ לבית המשפט. הם היו בטוחים שאנחנו מורשעים ומכניסים אותנו לכלא. ואז הכל התהפך. כלי  התקשורת ברחו מיד מהמקום לאחר שראו את הזיכוי המהדהד.

כמובן שמיד פרשני השמאל החלו להסית ובראשם הפרשן המשפטי משה נגבי (ז"ל). פשוט החלו להסית איך מוציאים את הרב וולפא זכאי על שנתן כספים לחיילים, וכמובן בגלל כל הלחצים האלו הגישה הפרקליטות ערעור לבית המשפט המחוזי. הם התכוננו היטב לדיון בערעור, ומי שהופיע לבית המשפט, היה פרקליט מחוז ירושלים בעצמו, דני ויטמן, תלמיד של הרב עמטל. תבינו לבד איזה שנאה נודפת שם מכל דבר של ארץ ישראל והימין. הוא ישב בדיון חמש שעות רצופות במטרה להרשים את השופטים. אך מתברר שהמניפולציה הזאת ממש לא הרשימה אף אחד, ועד שאחד מהשופטים העיר בסרקזם לעבר דני ויטמן שמעולם לא ראה אותו יושב בדיון, ועל מה נזעק עכשיו.

כאן יש לציין את עורכי הדין אביעד הכהן, איציק בם, ואיתן להמן, שעשו עבודה יסודית ומקצועית ופשוט לא נתנו לפרקליטות להוליך את השופטים שולל. הם לא הסתפקו בשום פשרה אלא דרשו זיכוי מוחלט. ואכן לאחר מספר ימים שלשת שופטי המחוזי דחו על הסף את ערעור הפרקליטות.

חשבנו, אבל כנראה שמשמים רצו זיכוי נוסף ביום זכאי ביום חתונתו של הרבי בי"ד כסלו תשע"ט. בלי להתבלבל החליטו בפרקליטות להעביר את התיק גלגול שלישי, דבר חסר תקדים בתולדות המשפט. וכאן לפתע הפרקליטות יודעת לעבוד, ומרוב הביזיון שנחלו בשתי הערכאות הקודמות ניסו את מזלם בבית המשפט העליון, שם בטח יש להם יותר חברים. ואכן חששנו מאד, כי הפרקליטות הגיעה הפעם עם סוללה ארלטילרית כבדה, עם כמה פרקליטים לובשי גלימות שחורות מכל כיוון, בכדי להרשים את שופטי העליון שיסכימו לקבל את ערעור הפרקליטות נגדנו.

ואכן לאחר דיון ארוך ונוקב, השופטים נהפכו להיות חסרי סבלנים כלפי הפרקליטות. אני זוכר את עו"ד אביעד הכהן יוצא מאולם המשפט ואומר לנו 'אני פשוט לא מבין מה קורה כאן, יש לכם נס, השופטים הללו לא מתבטאים אף פעם בסגנון כזה. ואכן לאחר מספר ימים הגיע פסק הדין בתאריך י"ד כסלו יום הנישואין של הרבי, ובו הם דחו את בקשת הפרקליטות.

קידשו מלחמה באנשי ארץ ישראל

פרקליטות המדינה הוא גוף מושחת ורקוב מיסודו, הם קידשו מלחמה באנשי ארץ ישראל, ובשיא החוצפה הם מנסים כעת, להשתמש במשפט ההזוי שניהלו נגדנו כדי להוכיח שמותר לשתק את המדינה, כאשר רק נגדנו הפעילו את הסעיף הסתה לאי ציות, סעיף שמעולם מאז קום המדינה לא הוגש בו כתב אישום. זה הזוי ומחוצף ברמות בלתי נתפסות. אגב, מי שאישר את כתב האישום נגדנו היה היועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין איש שמאל מוצהר, וגם הפצ"ר שהיה אז, כבר מוכר כיום לכולם, הלא הוא מר אביחי מנדלבליט שהמליץ להעמיד אותנו לדין.

אם החוצפה שלהם לא מובנת עדיין, יש להתבונן ברישעות התהומית של אלו העושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס. הרשעים הללו, ניהלו נגדי תיק פלילי במשך למעלה מ-10 שנים. שזה כלל חקירות מורטות עצבים במקומות שונים ומשונים של המשטרה, כאשר החוקרים משתמשים בכל הטכניקות כדי להכריח אותך להודות בפשעים שביצעת. ואחרי החקירות במשטרה מתחילות הנסיעות לבתי המשפט, ב"שלום" במגרש הרוסים בירושלים, ב"מחוזי" ברחוב צאלח א דין בעיר העתיקה, וב"עליון" בבנין החדש של בית המשפט. בכל פעם מדובר ביום שלם שנהרס, בהסתובבות בין 'בני דודינו', שהם מבאי בתי המשפט בדרך כלל, וממתח בזמן החקירות בבית המשפט והזהירות מכל מילה שיכולה להזיק ולהרשיע. מלבד כל זאת יש להוסיף את השעות הרבות של שיחות ההכנה עם עורכי הדין, וכן את התשלומים הגבוהים ששולמו באופן פרטי לעורכי הדין (עשרות אלפי ₪). ואחרי כל זה, הנה כאשר עזר הקב"ה, והם הפסידו בכל הערכאות, הרי הם משתמשים בהפסד זה לטובתם, ומצביעים בזה על מידת החסד הנפלאה שלהם, שלבסוף טרפם לא עלה בידם, והרב וולפא זוכה! ממש צדיקים גמורים. 

חשבון נפש

הימין צריך לעשות חשבון נפש על חוסר המשילות שלו במהלך עשרות השנים האחרונות. עליהם לעשות את 'תשובת המשקל' על הרס היישובים וחורבנם, ולבנות רבבות דירות ביהודה ושומרון בלי לפחד מאותה פרקליטות מרושעת ומארגוני השמאל. אין מה לבוא איתם בדברים, אלא רק לעשות ולעשות בפועל בלי לדבר, למען שלימות העם והארץ. רק ככה נצליח לגבור עליהם."

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
לא יאומן כי יסופר!
כ"ד תמוז ה׳תשפ״ג
שערוריה ממש.
ולכל ח"כי הימין: לקרוא ולהסיק בדחיפות
2.
הרב וולפא
כ"ד תמוז ה׳תשפ״ג
אתה גיבור אמיתי!!!! ידעתי שאתה ענק אבל לא שיערתי עד כמה.
3.
לא נתפס!
כ"ד תמוז ה׳תשפ״ג
חשוב מאוד שניתנה ההזדמנות והרב ולפא לאחר כ"כ הרבה שנים מגולל ברהיטות מכלי ראשון את מסע הרדיפות של הרשעים הללו.
הרב ולפא חזק ואמץ!
4.
חבל שהימין לא קלט אז למה יוביל הגירוש
ב' אב ה׳תשפ״ג
מגוש קטיף. אני מאד מאד חושש בפרט שלצערי אף אחד לא באמת עשה תשובה אמיתית על מה שהיה לפני 18 שנה. אם לא מתגוררים כיום מיליון תושבים ביו"ש וזה המצב מה נאמר ומה נדבר.
הרב וולפא צדקת לצערי לא הבנו מה שזעקת והנך זועק עד היום.

תתעוררו!!! הרבי לא סתם דיבר על סכנות איומות אם ילכו בשיטה הויתורים.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.