COL | יום כ"ג תמוז ה׳תשפ״ג 12.07.2023

המהפכה החינוכית בארה"ק: פרטי המיזם נחשפים לראשונה

שבוע אחרי חשיפת COL על המהפכה החינוכית של 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש', שתביא לשינוי דרמטי בעולם החינוך החב"די בארץ הקודש – נחשפים הפרטים המלאים | למי מיועדת התכנית, מה יקבל כל שליח חינוך ומה ההבדל בין מיזם ה'רשת' לשאר המכללות | אחת הבשורות המשמעותיות: ב'רשת' דאגו למימון (כמעט) מלא לכל הלימודים! | אברך - ומתכנן לצאת לשליחות? חסיד - ורוצה להפוך לשליח חינוך? שליח בבית חב"ד/רב בית כנסת - ורוצה להרחיב את מעגלי ההשפעה? הכתבה מיועדת אליך 
המהפכה החינוכית בארה
צילום אילוסטרציה: מענדי קורנט

שבוע אחרי שחשפנו לראשונה על המהפכה החינוכית הדרמטית של 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' בעולם החינוך בארץ הקודש, היום אנחנו מפרסמים לראשונה פרטים ראשונים מהתכנית. 

אברך צעיר המעוניין לצאת לשליחות בחינוך, חסיד שמחפש את דרכו בעולם החינוך – ואין לו עדיין את ההכשרה המתאימה לכך, או שליח בבית חב"ד/רב בית כנסת, שמעוניין להרחיב את מעגלי ההשפעה שלו וגם לבסס לעצמו הכנסה מסודרת, יקבל סל כלים חסר תקדים, וזאת במסגרת המיזם המהפכני של ה'רשת', אחרי עמל ממושך. 

באגף "עתודות לשליחות" ברשת, משיקים תכנית הכשרה וליווי מדויקת, ממוקדת, מקצועית וחסידית ללא פשרות.

במסגרת תוכנית ההכשרה לשלוחי החינוך יקבל כל אברך:
ליווי מקצועי לאורך השנתיים הראשונות בשליחות החינוכית, השמה במוסדות חינוך חב"ד באה"ק, מרצים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה, תוכנית לימודית מוקפדת ומותאמת בדיוק למה שתצטרך להתמודד בשליחות, מיצוי זכויות לשכר גבוה, סיוע מיוחד במימון הלימודים, ומלגות ותמריצים מיוחדים למתאימים.

התכנית נוסדה גם לאלה ללא שום תעודת הוראה.

בסיום הלימודים שיכללו יום לימודים אחד בלבד כל שבוע וייתפרסו במשך כשנתיים, יקבל כל שליח חינוך גם תעודת הוראה, גם תעודת הוראה מתקנת וגם תואר ראשון אקדמי (B.A), שיסייעו לו ביצירת פרנסה מכובדת ותנאי שכר וזכויות לכל החיים.
 
"הדגש בתכנית", אומרים ב'רשת', "שכל שליח חינוך, יקבל כלים מקצועיים, פרקטיים, רלוונטיים, ממוקדים וחסידיים שיעזרו לו להיות שליח מצליח בחינוך".

תוכנית הלימודים נבנתה באופן מדוקדק, ומפוקחת בשבע עיניים על איכות המרצים וההרצאות. 

אחת הבשורות המשמעותיות בתכנית: ב'רשת' דאגו למימון (כמעט) מלא לכל הלימודים! בניגוד למכללות השונות, ב'רשת' מבהירים כי מטרתם בראש ובראשונה לדאוג לכלים מקצועיים-חסידיים-פרקטיים עבור השליחות של שלוחי החינוך: מינימום זמן, מקסימום רלוונטיות ופרקטיות. סיוע בהשגת המימון, מיצוי זכויות והכי חשוב: השמה בפועל, ליווי והדרכה בתחילת הדרך.

"חשוב לציין", מבהירים ב'רשת', "כי מספר המקומות מוגבל וכל המקדים - יקבל עדיפות בשילוב במיזם החדש".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.