מנדי ברגר | יום כ"ב תמוז ה׳תשפ״ג 11.07.2023

"את המצווה שלי אני לא מוכר": השליח מבאזל שריגש ברשת

מתנאל ליברמן, ישראלי שחזר מחופשה בגרמניה, שכח בשדה התעופה שקית בד עם דברים אישיים, חשובים עבורו • הוא איתר את שליח חב"ד בבאזל הרב זלמן וישצקי, שמיהר לסייע וסרב בנימוס לקבל שום תמורה בעד המאמץ: "אני לא מוכר את המצוות שלי"... 
הרב וישצקי והתכולה שהוחזרה לבעלים
וככה הוא כותב בפוסט שפרסם: "תעצרו רגע, חזרנו ביום חמישי האחרון מטיול ביער השחור בגרמניה ושכחנו בשדה התעופה שקית בד עם טלפון חדש, תיק בריכה עם תכולתו, פן ועוד כמה דברים. אני ואישתי העלנו פוסטים בכל מיני קבוצות, בדקנו עם חברים מי נוחת שם או עובר ליד שיוכל להביא לנו את זה ממחלקת האבדות שבשדה התעופה. התחלתי גם לבדוק עם חברות משלוחים יכולות לעשות את זה".
"ואז... חבר מהמילואים כתב לי בפרטי שאנסה לפנות לחב״ד בבאזל. עכשיו, למה שאפול עליהם עם דבר כזה, בטח הם באמצע לפתוח עמדות תפילין בשוויץ. אבל נכנסתי לאתר שלהם (חב״ד באזל) ופניתי למספר הטלפון שהיה שם בוואצאפ".
ליברמן ממשיך ומשתף, "אני פשוט הייתי בשוק שתוך שניה הוא ענה לי, לא שאל מי אני, מאיפה, למה, כמה וישר רצה לעזור. קוראים לו הרב זלמן ויצשקי והוא פשוט מלך. הוא אשכרה נסע היום במיוחד לשדה התעופה להביא לי את הדברים וגם לא רצה שקל ואמר לי: ״אני לא מוכר את המצוות שלי״, באמת שאין לי מילים. ועוד המשיך ואמר שהם תמיד על הקו של ישראל שוויץ והוא ימצא כבר נוסע".
הנוסע הישראלי - ליברמן, מסיים את הפוסט וכותב: "בא לי לטוס שוב לשוויץ רק שהוא יניח לי תפילין על שתי הידיים. תודה רבה לך זלמן על אדיבות ומסירות, תודה לחב״ד שאתם נמצאים בכל מקום ועוזרים למי שצריך".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.