מנדי ברגר | יום כ' תמוז ה׳תשפ״ג 09.07.2023

נתינת כוח לכל השנה: הישיבה באלעד יצאה ל'דאטשע' מהנה

בסיכום מבצעי לימוד והנהגות טובות במשך השנה: תלמידי ישיבת תות"ל באלעד יצאו למספר ימי התרעננות ופעילות לצד המשך סדרי הלימוד, בקמפוס המפואר שבשדמות מחולה שבצפון הבקעה | התכנית הפכה לחלק מסדרי הישיבה באלעד בשנים האחרונות, מביאה תוספת חיות לתמימים  ומורגשת היטב גם בישיבה ולאורך השנה כולה
נתינת כוח לכל השנה: הישיבה באלעד יצאה ל'דאטשע' מהנה

 

תלמידי התמימים של ישיבת תות"ל אלעד יצאו ל"נאות דאטשע"

לאחר שבמשך השנה למדו תלמידי ישיבת "תומכי תמימים" ליובאוויטש - אלעד, בהתמדה גדולה כשחלקם אף שיננו ונבחנים בימים אלו על כל מסכת גיטין בע"פ, עשרות פרקי תניא ומאמרים של הרבי ועוד, החלטות טובות שלקחו התמימים על עצמם במסע המיוחד של כל הישיבה לחצרות קדשינו לרגל שנת הקהל, יצאו התלמידים לכמה ימי מנוחה, ליהנות מהפסקות ארוכות יותר, ומפעילות לבריאות הגוף.

הכול התחיל ביום שני י"ד תמוז, בו הגיעו התמימים לקמפוס המפואר שבשדמות מחולה שבצפון הבקעה. לאחר שהסתדרו בחדרים הממוזגים, חזרו התמימים למסלול הלימודים המיוחד, שהוכן מבעוד מועד ע"י המשגיחים הרב זאב-דב הלפרין והרב שניאור זלמן לישנר שי'.

מעבר לסדרי לימוד נגלה, חסידות ותורתו של הרבי, נהנו התמימים מסדנאות מיוחדות, איך ניתן לעבוד את ד' בשמחה, כיצד ניתן להצליח במבצעי הרבי, ואיך פועלים על עצמינו ועל הסביבה אהבת ישראל בהתאם לרצונו של הרבי.

לאחר תקופה של לימוד מיוחד בענייני גאולה ומשיח בישיבה, נערך משחק קליקרים עם שאלות מיוחדות שהוכנו ע"י התלמידים השלוחים, שבה הראו התלמידים את כוחם ובקיאותם העצומה בשיחות קודש של הרבי.

ביום שלישי זכו התמימים לשיעורים מיוחדים בנושאים מגוונים כגון מה עלה בגורל הגניזה הקהירית המפורסמת, מהי השקפת חב"ד לגבי ארץ ישראל ועוד נושאים מגוונים ע"י מרצים מובילים. ובערב נערך "על האש" עם התוועדויות ע"י צוות הישיבה עד לשעה 4! לפנות בוקר. מחזה מרהיב הי' כאשר בכל פינה יושבת קבוצה של תלמידים ומתוועדים ומנגנים... אשרי עין ראתה זאת.


ביום רביעי יצאו התמימים לפארק מעיין צבי, בו הוכנו מראש משימות מיוחדות המקנות לתלמידים הרגלי עבודה בגיבוש ובשיתוף פעולה, כאשר הרעיון העומד מאחורי זה הוא ניצול כוחות הפרט והכלל לענייני הרבי.

האווירה החסידית ששררה בימים אינה ניתנת לתיאור, התמימים חזרו מגובשים ומאוחדים ששים ושמחים עם החלטה חד משמעית, להתקשר עוד יותר לאילנא דחיי כ"ק אדמו"ר נשי"ד.

יש לציין שיציאה כזו הפכה לחלק מסדרי הישיבה באלעד בשנים האחרונות, כאשר פעולתה המבורכת של יציאה וריענון זה בתוספת החיות שהיא מעניקה לתלמידים בלימודם ובתפילתם בזמן שהייתנו במקום, ואח"כ בישיבה היא עצומה ומורגשת היטב בכל תחום.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.