צבי סופר | יום י"ז תמוז ה׳תשפ״ג 06.07.2023

קריאה חשובה לאנ"ש: לתגבר את 'מבצע תפילין' בכל רחבי הארץ

לאור ניסיונות נואלים לפגוע בהצלחת המבצע של הרבי, קוראים בצעירי חב"ד להצטרף לצבא שלוחי הרבי, ולתת יד בפעילות דוכני התפילין, ולהביא את המבצע לשיאים חדשים | גורמים משפטיים הבהירו כי אין להירתע מלקיים את המבצע החשוב במרחב הציבורי. וגם: סעד משפטי למקרה ונתקלתם בגילויי אלימות | פרסום ראשון
קריאה חשובה לאנ
צילום: ברל'ה שיינר

לאור ניסיונות נואלים לפגוע בהצלחת המבצע של הרבי, קוראים בצעירי חב"ד להצטרף לצבא שלוחי הרבי, ולתת יד בפעילות דוכני התפילין, ולהביא את המבצע לשיאים חדשים. גורמים משפטיים הבהירו כי אין להירתע מלקיים את המבצע החשוב במרחב הציבורי. וגם: מה לעשות אם נתקלתם בגילויי אלימות? לסיפור המלא 

צעירי אגודת חב"ד פונה לשלוחי הרבי, אנ"ש חסידי חב"ד ותלמידי התמימים באה"ק לתגבר את 'מבצע תפילין' בכל רחבי הארץ ביום שישי הקרוב. 

לאור ניסיונות נואלים לשבש, להתנכל ולהפריע לפעילות מבצע תפילין ברחבי אה"ק, פעילות שהיא מובהקת וידועה בפי כל כאחד ממבצעי הרבי המרכזיים, קיים צעירי חב"ד שורה של התייעצויות עם גורמים משפטיים, בהם הובהר כי אין להירתע מלקיים את המבצע החשוב במרחב הציבורי, ואדרבה, יש להדוף את הניסיונות להגביל את חופש הבחירה לחיות בארה"ק כיהודים שומרי מצוות 'בגאון יעקב'.

בהתאם לכך פנה הערב צאגו"ח לשלוחי הרבי, אנ"ש והתמימים באה"ק כדלהלן: לכול לראש יש להמשיך ביתר שאת ועוז לפעול בזיכוי הרבים בהנחת תפילין, ובאופן שיגרום נחת רוח לרבי.

"כבכל עניין שבקדושה לעיתים נתקלים בהפרעות", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "הרבי לימד אותנו שאור דוחה חושך וזו התגובה הטבעית שהוכיחה את עצמה לכל אורך השנים ולכל אורך התקופות. לא בכדי המתקפות בערב חג הגאולה י"ב-י"ג תמוז. ואשר על כן אל לנו להתפעל". 

לצד תגבור מערך מבצע תפילין, מזכירים בצעירי חב"ד לכלל אנ"ש כי "אין להיגרר לשום עימותים, או ויכוחים מיותרים וכי יש להתמקד רק בהוספת אור, כפי שהרבי חינך אותנו". 

עם היציאה לחופש הגדול, צפוי עומס גדול בדוכני התפילין, ועל כן ישנה חשיבות להצטרפות של כל אחד ואחד מאנ"ש. 

כבר עתה, שלוחים מדווחים על עומסים בדוכנים ועל עלייה חדה בפניות של יהודים, מכל גווני הקשת, להניח תפילין. "לב ישראל ער ורואים זאת במוחש", סיפר אחד השלוחים, "בכל פעם שמישהו מנסה לפגוע במבצע יקר זה, רואים כיצד יהודים רבים מבקשים להניח תפילין. עם ישראל חי!".

יחד עם זאת, ככל שנתקלים בניסיון להפריע או להתנכל, יש להימנע מהתגרות, וככל שניתן, לתעד את המקרה ולהעביר לצעירי חב"ד לצורך טיפול משפטי.

כתובת דוא"ל למשלוח פרטי האירוע ותיעוד:
[email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.