מערכת COL | יום ט"ז תמוז ה׳תשפ״ג 05.07.2023

ערבים פרסמו את תמונת הפרשן החב"די ודווחו: זה החייל שנהרג

בערוצי חדשות ערביים גדולים הופצו הבוקר ואמש תמונתו של העיתונאי החב"די מנדי ריזל, עטור במדי צה"ל, לצד דיווח ולפיו מדובר בחייל שנהרג בג'נין | ריזל בשיחה עם COL: "אומרים שזו סגולה לאריכות ימים, אקדיש את הפעילות שלי השבוע בבית חב"ד בשדרות לזכרו של הלוחם הקדוש הי"ד שבאמת נפל בג'נין"
ערבים פרסמו את תמונת הפרשן החב
הדיווח ברשתות הערביות

תמונתו של העיתונאי החב"די מנדי ריזל, הכתב הצבאי של רדיו קול ברמה, הופצה אמש בקבוצות טלגרם ערביות מרכזיות, לצד דיווח כי מדובר בחייל שנהרג בפעילות בג'נין.

היה זה לפני שפרסם צה"ל, הבוקר, את תמונתו של רב סמל דוד יהודה יצחק הי"ד, הלוחם ביחידת אגוז, בן 23 מבית אל, שנרצח בידי המחבלים במחנה הפליטים.

> מנדי שמת לב לתמונה הזו?

ריזל לאתר חב"ד און ליין COL: "מהבוקר קיבלתי את הצילום מסך הזה מכמה חברים, בהם קולגה ערבי. מסתבר שבכמה קבוצות טלגרם מאוד גדולות ברשות, כמו זו שיש בה 250 אלף איש, פרסמו את התמונה שלי וכתבו 'מת הטינופת', כלומר שאני כביכול החייל שנפגע בג'נין".

> מאיפה התמונה?

"זו תמונה שצילם אותי השבוע ידידי ר' שמעון טובול, סגן רה"ע באר שבע, במסגרת תרגיל של פיקוד העורף שבו השתתפתי השבוע בב"ש ופרסמתי אותה בטוויטר שלי עם הכיתוב שלא משנה איזו ממשלה יש - כשקוראים למילואים אני מתייצב.

"אין לי מושג איך היא הגיעה אליהם ולמה הם קישרו את זה לאירוע אמש בג'נין. בכל מקרה אומרים שזו סגולה לאריכות ימים, אז הם לא ייפטרו ממני כל כך מהר...

"ובנימה רצינית יותר: בעז"ה בלי נדר אקדיש את הפעילות שלי השבוע בבית חב"ד בשדרות לעילוי נשמת החייל הקדוש שבאמת נפל בג'נין אמש - דוד-יהודה יצחק הי"ד ואני בטוח שתיכף ומיד נזכה לקיום הייעוד 'הקיצו ורננו שוכני עפר' והוא בתוכם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.