מנחם קרביצקי | יום י"ד תמוז ה׳תשפ״ג 03.07.2023

בשורה לשומרי הכשרות הירושלמים: הסופר שמגיע עד לפתח ביתכם

'מהדרין אונליין' משנה את כללי המשחק בשוק הצרכנות של אזור ירושלים ומספקת מגוון מוצרים בכשרויות המהודרות ביותר, שמגיעים עד לפתח ביתכם • ההקפדה על הכשרות לצד השירות היעיל, מעניקים מענה יוצא דופן ללקוחות  
בשורה לשומרי הכשרות הירושלמים: הסופר שמגיע עד לפתח ביתכם
צילום פריפיק

בטח תזדהו עם הסיטואציה הבאה: סוף השבוע מתקרב ועדיין לא קיבלתם רמז מאחד ההורים לגבי אירוח שלכם בשבת הקרובה… אתם מבינים כי נפל הפור ואת השבת תבלו בביתכם בחיק המשפחה המצומצמת. כעת עולה הדילמה הקבועה: "היכן לערוך את הקניות לשבת?". הסופר ההוא רחוק מדי ובחנות הקרובה לבית אין בשר בכשרות מהדרין ובאופן כללי, אין לכם חשק להסתובב שעות בסופר עם הילדים ובסוף הקנייה לשאת הביתה עשרות שקיות מהאוטו עד לבית, אשר שוכן לעתים במרומי בניין נטול מעלית.
אם אתם גרים בירושלים, יש לנו פתרון מצוין עבורכם: מהדרין אונליין! הסופר האינטרנטי המתקדם, מספק עבורכם את מיטב המצרכים, בכשרויות המהודרות בלבד!

מגמה מקוונת

בשנים האחרונות נרשם זינוק חד בנתוני הרכישות דרך האמצעים הדיגיטליים. אם בעבר בקהילה החרדית תהליך זה נעשה באופן מתון יותר, הרי שכיום רבים הצטרפו למעבר מה-offline ל- online. מהדרין אונליין אשר זיהתה את המגמה ההולכת וגוברת, התאימה את שירותיה הדיגיטליים עבור המגזר, לרבות אתר קניות מקצועי, נגיש ונוח וכן מספקת שירות משלוחים בפריסה רחבה ברחבי ירושלים (ובעתיד ייתכן שתתרחב אף למחוזות נוספים), על מנת שגם האוכלוסייה החרדית תוכל ליהנות משירותיה האדיבים ומחיסכון גדול של זמן ומאמץ.

מהדרין לא רק בכשרות
היתרון המרכזי שמעניקה מהדרין אונליין ללקוחותיה, הוא כאמור שיווק מבחר מוצרים תחת תוויות הכשרות המהודרות ביותר. אולם תחום נוסף שהוא בעל חשיבות רבה, בפרט כשמדברים על קניות באמצעים מקוונים, הוא נושא השירות. השירות במהדרין אונליין מתאפיין  באדיבות, נדיבות ויעילות יוצאי דופן. צוות החברה דואגים לכם לאורך כל הדרך, בין בעדכון על חוסרים בזמן אמת וכן במענה מהיר אחר הקנייה, על מנת לוודא כי הליך הקנייה בוצע לשביעות רצונכם המלא. דגש נוסף ניתן על טריות המוצרים. מחלקת הפירות והירקות של מהדרין אונליין מציעה שפע של סחורה טרייה ואיכותית, בכשרות הבד"ץ העדה החרדית וכך מבטיחה שתיהנו ממיטב המאכלים, אשר יגיעו אונליין עד לפתח ביתכם. אז ירושלמים, בפעם הבאה שאתם מתלבטים היכן לערוך את הקניות לבית, כל מה שנדרש מכם הוא להקליד בשורת החיפוש באינטרנט – מהדרין אונליין.

לחצו כאן ותיהנו גם אתם מהשירות יוצא הדופן של מהדרין אונליין>>>
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.