COL | יום ט"ו תמוז ה׳תשפ״ג 04.07.2023

כשהשגריר הרצוג רמז בבית חב"ד אלסקה על המבצע בג'נין

שגריר ישראל בארה"ב ותת-אלוף במיל' מר מיכאל הרצוג, ביקר ביום ראשון י"ג בתמוז בבית חב״ד באלסקה | במהלך נאומו רמז על המבצע לביעור קיני המחבלים בג׳נין שהחל כשלוש שעות לאחר מכן
כשהשגריר הרצוג רמז בבית חב

שגריר ישראל בארה״ב מר מיכאל הרצוג ביקר ביום ראשון, חג הגאולה י״ג תמוז, בבית חב״ד באלסקה והתקבל ע״י שלוחי הרבי, הרב יוסף יצחק גרינברג והרב לוי גליצנשטיין.

 השלוחים הגישו לו כמזכרת את הספר הנודע "The Rebbe's army- הצבא של הרבי, שמסקר את העבודה של שלוחי הרבי בעולם, ובפרק מיוחד את העבודה של שלוחי הרבי באלסקה.

השגריר הרצוג ביקר במוזיאון היהודי שמופעל ע״י בית חב״ד, ושמח לראות את התמונה של מר פערי גרין ממייסדי הקהילה בביקורו אצל הרבי בהתוועדות י"א ניסן 'שנת השמונים' לרבי.

השגריר סיפר בערגה על ביקורו של אביו ואחיו הנשיא יצחק הרצוג בשמחת תורה אצל הרבי בשנת תשל״ז.

בדברי ברכתו סיפר הרב גרינברג על הקשר המיוחד שהיה למשפחת הרצוג לדורותיה עם רבותינו נשיאנו, ובמיוחד על הקשר המיוחד שהיה לאביו הנשיא חיים הרצוג ולסבו הרב הראשי לישראל הגרי״א הרצוג עם הרבי נשיא דורינו ועם הרבי הריי״ץ, וכן על הקשר שהיה לרבי הרש״ב עם הסבא רבא שלו, הגאון רבי יואל הרצוג.

השגריר הרצוג נאם בפני קבוצת ידידי הבית חב״ד בראשות ראש העיר של אנקארעדזש מר דייוויד בראנסון, ודיבר על המצב הבטחוני של ישראל ובמיוחד בעיר ג׳נין שהפכה לקן של טרור, ובדבריו פיזר רמזים על מבצע ״בית וגן״ שהחל כשלוש שעות לאחר מכן.

מר הרצוג אמר בתוקף אשר הקן של טרור שהתפתח בג’נין במרחק דקות אחדות מערי ישראל, הנו דבר שישראל לא יכולה בשום אופן להסכים לכך, ואשר במוקדם או במאוחר צה״ל יצטרך לעשות פעולה רחבה בנדון.

בסיום דבריו הוא שיבח את העבודה העצומה שעושים שלוחי הרבי באלסקה ובעולם, עבור שימור המורשת של העם היהודי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.