| יום ט' תמוז ה׳תשפ״ג 28.06.2023

מכללת 'בית רבקה': מאות משתתפות במבצע 'יצאת מלכה'

'מכללת בית רבקה' הינה מכללה המכשירה את בנות חב"ד להוראה וחינוך ברמה המקצועית והגבוהה ביותר. מעבר לכך ובראש ובראשונה, המכללה שמה דגש על עיצוב דמותה של הבת- האישה החסידית, ופועלת במישורים שונים לחזק ולהעשיר את הפן האישי חסידי
מכללת 'בית רבקה': מאות משתתפות במבצע 'יצאת מלכה'

'מכללת בית רבקה' הינה מכללה המכשירה את בנות חב"ד להוראה וחינוך ברמה המקצועית והגבוהה ביותר. מעבר לכך ובראש ובראשונה, המכללה שמה דגש על עיצוב דמותה של הבת- האישה החסידית, ופועלת במישורים שונים לחזק ולהעשיר את הפן האישי חסידי: התוועדויות לאורך השנה בכל תאריך חסידי, שיעורי חסידות מרתקים ומגוונים הנמסרים על ידי טובי הרבנים אף מעבר לשעות הלימודים הרשמיות, ובעיקר דרך מבצע שנתי מושקע, נרחב ומפורט המאפשר לכל בת להתקדם מהמקום האישי שלה, לשאוף ולהתקדם לפסגה.

בשנה זו נסוב המבצע השנתי סביב הקונספט 'יצאת מלכה'. מבצע התקשרות ולימוד מעמיק המלווה במשימות יומיומיות ובמשימות בונוס מיוחדות שאפשרו לכל אחת לצאת מלכה, ובסיומו לזכות באוצרות המלוכה. המבצע הייחודי הושק בהכוונתו, בעידודו ובתרומתו של מנהל המכללה, הרב משה חפר, שרואה במבצע את 'גולת הכותרת' של כל תלמידה במכללה ומשקיע בו משאבים רבים מידי שנה. ביצוע המבצע ושלביו השונים תוכנן בכישרון רב על ידי גב' מושקא ריבקין, מפיקת האירועים במכללה. משפיעות השכבה הגב' חיה אלטהויז, הגב' נחמי גופין והגב' כבי טרעגער הגיהו וליוו את המבצע.

את המבצע ליוותה חוברת לימוד מיוחדת שנכתבה על ידי הרב זושא וולף, מרבני המכללה, ויצאה לאור לקראת פתיחת המבצע. בעזרת החוברת נפתחו והתגלו בהדרגה בפני הבנות שישה היכלות מלכותיים: החל מדרגת 'אדם', דרך מהות 'חסידות חב"ד' ועד למשמעות של 'אישה' ו'דור שביעי'. בכל היכל נחשפה שכבה נוספת ממהות המלוכה שבה, מטרתה והכוחות הייחודיים שהיא מעניקה. החוברת נחשפה בשתי פעימות כשבסיום כל חלק נבחנו הבנות על תוכן ההיכלות שלמדו בחלק זה.

במקביל לחוברת הלימוד, כל אחת תכננה באופן אישי את לוח המשימות בממלכה האישית שלה, דרכו תיעדה את צבירת הנקודות במשימות יומיומיות, משימות המיוחדות ליום השבת ופעילויות נוספות. מטרת הלוח למקד את התלמידה בערוצי המבצע השונים, לאפשר לה לבחור את תחומי ההתקדמות האישית שלה, לעקוב בעצמה ולדווח אחר התקדמותה. כיאה לשנת הקהל, חלק מהמשימות הוקדשו ל'הקהלת כוחות במכללה' ושילבו יוזמות ייחודיות לשנה זו.

ואיך יוצאת מי שעומדת בכל זה? מלכה! ובמה זוכה? באוצרות המלוכה!

פרסים יקרי ערך, הן מבחינה כספית והן מבחינה ערכית הוענקו לאלו שהותרו כמלכות של המבצע:

4 כרטיסי טיסה לרבי. 6 חצאי כרטיסים לרבי.

השיא המיוחד לזוכות במבצע, הוא בתרומה נדירה ומעוררת השראה של חברי הסגל החינוכי של המכללה שתרמו אוצרות קודש האישיים שלהם למבצע זה:

הרב משה חפר, מנהל המכללה- מדליית ל"ג בעומר

הרב זושא וולף- 3 פיסות בדים ממפת קודש של שולחן ההתוועדות. הפיסות שובצו בשרשראות זהב. בנוסף, תרם הרב וולף בול ממכתב שנשלח מהרבי.

הגב' שרה ויסברג- קונטרס מאמר 'ברוך שעשה ניסים' ו-2 דולרים של הרבי

הגב' חיה אלטהויז- דולר של הרבי

הגב' חנה פלדמן- דולר של הרבי

הגב' חני סלאווין- בול ממכתב שנשלח מהרבי.

בטקס מיוחד ומרגש בסיום שנת הלימודים הוענקו אוצרות המלוכה לזוכות המאושרות. אלו שהגיעו למקומות הראשונים והגבוהים ביותר זכו באוצרות ללא הגרלה. אין ספק שכל אחת שעיינה בחומר הלימוד, שהתקדמה מהמקום בו הייתה, שהקהילה את הכוחות שבה 'יצאה מלכה'. והלוואי ונזכה עוד בשנה זו, למעמד הקהל מפי המלך ולקבל אוצרות חדשים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.