מערכת COL | יום ח' תמוז ה׳תשפ״ג 27.06.2023

עם אורח מאוקראינה: כך יחגגו את י"ב י"ג תמוז בנחלת הר חב"ד

התוועדות בשבת עם המשפיע, התוועדות ביום ראשון עם השליח מאוקראינה וערב על שידוכין, גאולה פרטית, בערב חג הגאולה הכללי | "ועד נחלת הר חב"ד" מפרסם: זה מה שיקרה בשכונה השנה בי"ב י"ג תמוז
עם אורח מאוקראינה: כך יחגגו את י
נחלת הר חב"ד (צילום: חיים טויטו)

שורה של התוועדויות ואירועים יתקיימו בשכונת נחלת הר חב"ד בקריית מלאכי, סביב ימי חג הגאולה י"ב י"ג תמוז, בארגון 'ועד השכונה', שעדכן היום (שלישי) על הפרטים.

בשבת הקרובה, י"ב תמוז, תתקיים בבית הכנסת המרכזי בנחלת הר חב"ד, אחר תפילת שחרית, התוועדות מרכזית עם המשפיע הרב יוסף יצחק פרידמן. "פרטים מלאים על כך יפורסמו בקרוב לתושבים", אומרים ב'ועד'.

ביום ראשון חג הגאולה י"ג תמוז תתקיים בבית הכנסת המרכזי התוועדות מרכזית סביב שולחנות ערוכים, עם האורח המיוחד, השליח ב'זיטומיר שבאוקראינה הרב שלמה וילהלם.

כמו כן ישאו דברים המד"א הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי שליט"א, המשפיע הרב מיכאל מישולובין, יו"ר הועד הרב יצחק בליזנסקי, וראש העיר אליהו זוהר.

בנוסף, ביום חמישי י' בתמוז יקיימו בשכונה ערב להורים בנושא השידוכים, בארגון 'ועד' השכונה, ובשיתוף עם ארגונים 'תן יד' ומכון 'דרך הבית', שבו יקבלו הורים כלים מקצועיים והדרכה בכל הנוגע לשידוך ילדיהם.

הדבר מגיע בצל המבצע חסר התקדים, שעליו הכריז ועד נחלת הר חב"ד לאחרונה, ובמסגרתו יקבל מי ששידך בין נער או נערה בשכונה, מעל גילים 24 ו-25 בהתאמה, סכומים של אלפיים דולר ומעלה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.