צביקה קעניג | יום ח' תמוז ה׳תשפ״ג 27.06.2023

ועד הישיבות' בהודעה חשובה: להגיש טופס דיחוי מעודכן מיידית

הודעה זו אמורה לבחורים ואברכים בטווח הגילאים 26־18 שהגישו דיחוי בפעם האחרונה לפני ב' בתמוז תשפ"ב וכאלו שמסיבות שונות תם תוקף הדיחוי
ועד הישיבות' בהודעה חשובה: להגיש טופס דיחוי מעודכן מיידית
אילוסטרציה

בעקבות החלטת הממשלה המעגנת את שמירת מעמדם של בני הישיבות – התלמידים והאברכים למשך תקופת ביניים (י"ב תמוז תשפ"ג – א' אדר ב תשפ"ד) נערכים דיונים לגבי פרטים שונים הנוגעים לפן המעשי בכל הנוגע לשמירת מעמדם של תלמידים בתקופה זו.

לאחר דיונים מול רשויות הבטחון יצא 'ועד הישיבות' בהודעה וקריאה חשובה לכלל התלמידים והאברכים שבטווח גילאים 18-26 שלא הגישו דיחוי במשך השנה האחרונה, כלומר שטופס הדיחוי שהוגש על ידם בפעם האחרונה היה לפני ב' בתמוז תשפ"ב, או שמסיבות שונות תם תוקף הדיחוי שלהם גם אם הגישו לאחר ב' בתמוז תשפ"ב, והינם במעמד בני ישיבה, שעליהם להגיש טופס דיחוי עדכני מיידית ולא יאוחר מיום חמישי הקרוב י' בתמוז.

יודגש כי תלמידים שהסדירו את מעמדם בהגשת דיחוי לאחר המועד הנ"ל, או שמסיבות שונות נדרשו להגיש פעם נוספת ועדיין לא פג תוקפו של הדיחוי האחרון, והינם במעמד בן ישיבה, מעמדם יוסדר בכפוף לשמירת הנחיות וועד הישיבות שיישלחו  לישיבות. חשוב לציין, כי כלל התלמידים שתורתם אומנותם שיישמעו להנחיות הוועד יתאפשר בידם בעז"ה לישב בבית ה' ללא מניעה ח"ו.

"תלמידים שלא יגישו טופס דיחוי עד לתאריך הנ"ל עלולים להסתכן בביטול מעמדם ולא יהא ניתן לטפל בהסדרת מעמדם על כל המשתמע מכך.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.