מערכת COL | יום ז' תמוז ה׳תשפ״ג 26.06.2023

מיוחד: חשיפה מרגשת מכתב ידו של בעל הגאולה

מאמר חסידות, בכתב ידו של הרבי הריי"צ, שהכין לקראת חג הגאולה השביעי, י"ב תמוז ה'תרצ"ד, התגלה בימים האחרונים | חברי מערכת ההו"ל של 'אוצר החסידים', שע"י הוצאת הספרים קה"ת, עמלו להכין את המאמר להפצה לקראת חג הגאולה, שיחול בשבת הבעל"ט | כנסו להורדה
מיוחד: חשיפה מרגשת מכתב ידו של בעל הגאולה
בעל הגאולה כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע. משמאל: צילום הדף הראשון במאמר, עם כתי"ק

לקראת שבת קודש הבעל"ט, בו יציינו חסידי חב"ד ליובאוויטש בכל רחבי תבל את חג הגאולה י"ב-י"ג תמוז, מתפרסם לראשונה מאמר חסידות, מגוף כתב יד קודשו של בעל השמחה והגאולה, הוד כ"ק אדמו"ר מהוריי"צ נ"ע, מאמר דא"ח דיבור המתחיל "השם נפשנו בחיים", שהוכן לקראת חג הגאולה השביעי, י"ב תמוז ה'תרצ"ד.

המאמר החדש ישולב בספר המאמרים ה'תרצ"ד, שנמצא בעריכה מחודשת, בידי צוות האברכים החשובים של מערכת 'אוצר החסידים' שע"י הוצאת הספרים קה"ת.

כפי הנראה מחבילת כתבי היד שהגיעה בהשגחה פרטית מופלאה לידי המערכת לאחרונה, תחילה כתב הרבי את המאמר כולו בכתב ידו הקדושה, כפי שהיה נוהג, ולאחר שהמאמר הוקלד במכונת כתיבה בידי המזכיר, שוב הוסיף הרבי וכתב כמה ענינים בכתב יד קודשו על גליונות המאמר.

ככל הנראה, גליונות אלו של כתב היד, וההערות בכתב היד על גליונות המאמר, לא היו תחת ידיו של כ"ק אדמו"ר כאשר הדפיס לראשונה את המאמר, בתוספת הערות ומראה מקומות בשולי הגליון, בקונטרס חג הגאולה י"ב-י"ג תמוז ה'תש"י.

הדפסת המאמר, נתרמה לזכותו של חסיד יקר, הרה"ת ר' יוסף יצחק בן ביילא שיחי', הזקוק לרחמי שמים ולרפואה שלימה, ויהיה הלימוד במאמר לזכותו בכל ריכוזי אנ"ש ומושבות השלוחים בכל מרחבי תבל.

להורדה – לחצו כאן>>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.