מנדי ברגר | יום ב' תמוז ה׳תשפ״ג 21.06.2023

'מודעות שנאה' בקרית טבעון נגד התוועדות ג' תמוז וחב"ד

אלמונים הדביקו מודעות שנאה על הפרסום של התוועדות ג' תמוז בקרית טבעון אותה מארגן הרב מנשה אלטהויז, שליח הרבי ביישוב • "אל תפריעו לאורח חיינו", נכתב במודעת השנאה, "בתודה, ציבור המשרתים בצה"ל ומשלמי המיסים" • הרב אלטהויז, ששירת בצה"ל ואף במילואים וכן משלם מיסים למדינת ישראל, לא נרתע וההתוועדות החסידית שמתוכננת תתקיים הערב בזמנה  
'מודעות שנאה' בקרית טבעון נגד התוועדות ג' תמוז וחב
הרב אלטהויז, המודעה של ההתוועדות ומודעת השנאה

הרב מנשה אלטהויז, שליח חב"ד שנים רבות בקרית טבעון, ארגן התוועדות חסידית שתיערך היום, יום רביעי, אירוע מקומי לציון שנת ה-30 להסתלקותו של הרבי, ביום ג' בתמוז, עבור ציבור באי הבית חב"ד ותושבים מהאזור. 

לצערו, היו מי שבחרו להוקיע את המעמד באמצעות מודעות שתלו על הפרסום שהפיץ בלוחות המודעות. "אל תפריעו לאורח חיינו", נכתב במודעת השנאה, "בתודה, ציבור המשרתים בצה"ל ומשלמי המיסים".  

הרב אלטהויז, ששירת בצה"ל ואף במילואים וכן משלם מיסים למדינת ישראל, לא נרתע וההתוועדות החסידית שמתוכננת עם ר' הרצל קוסאשוילי מלוד, שישתף את המשתתפים בסיפורו המדהים והאישי על התמודדות עם קושי וכאב ויחזק את האמונה שלהם - תתקיים הערב בקרית טבעון בזמנה.  

איש התקשורת החב"די ודובר ארגון 'יד שרה' ר' צבי טסלר, צייץ את המודעה בטוויטר וכתב: "צריך לגנות מפגני שנאה אנטישמיים, בלי קשר לשאלה כמה שנות מילואים עשה מי שתלה את המודעה".

בתיה גלעדי, כתבת רדיו חיפה שחשפה את 'מודעת השנאה' ברשת חברתית, כתבה: "המקללת מהאוטובוס אולי לא מאה", כאשר היא מתכוונת לסיפור שזעזע רבים בישראל - כשאישה שאינה דתיה התקיפה אברך חרדי שנסע באוטובוס עם ביגוד חרדי, "אבל מי שתלה את השלטים האלה בטבעון, נראה לי מודע למעשיו", כתבה גלעדי והוסיפה, כי "השנאה הזו מטרידה את דעתי".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.