מנדי ברגר | יום ב' תמוז ה׳תשפ״ג 21.06.2023

4 ישראלים נרצחו - וזה מה שצייץ השגריר האמריקאי בישראל

שגריר ארה”ב בישראל, טום ניידס, נמנע מלגנות בצורה נחרצת את הפיגוע הרצחני ליד עלי – ובחר לכרוך את צערו על הטבח יחד עם הפורעים שמתו כשהתעמתו עם כוחות צה”ל בג’נין אתמול • שגריר ישראל בארה”ב מייק הרצוג לא נשאר חייב
4 ישראלים נרצחו - וזה מה שצייץ השגריר האמריקאי בישראל
הצית אש. ניידס בכותל. צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי, ארכיון

שגריר ארה”ב בישראל, טום ניידס, נמנע מלגנות בצורה נחרצת את הפיגוע הרצחני ליד עלי – ובחר לכרוך את צערו על הטבח יחד עם הפורעים שמתו כשהתעמתו עם כוחות צה”ל בג’נין אתמול.

בהודעה שפרסם, כתב ניידס כי הממשל מודאג מאובדן חייהם של אזרחים ביהודה ושומרון כשהוא מכוון לטבח ליד עלי לצד הפלסטינים שמתו בפעולת צה”ל בג’נין.

“אנחנו מודאגים מאוד ממותם ופציעתם של אזרחים שהתרחשו בגדה המערבית ב-48 השעות האחרונות, כולל קטינים. תפילותינו עם המשפחות שאיבדו את יקריהן ועם משפחות הפצועים המייחלות להחלמתם”, כתב ניידס.

שעה לאחר מכן, לאחר שספג ביקורת רבה, פרסם ניידס בחשבון הטוויטר שלו ציוץ נוסף: “אני מגנה בחריפות את הרצח חסר ההיגיון של ארבעה ישראלים חפים מפשע היום – לבי עם בני משפחתם האבלים”.

שגריר ישראל בארה”ב מייק הרצוג השיב בציוץ נוקב לניידס: “היום, פיגוע טרור פלסטיני מתועב גבה את חייהם של ארבעה אזרחים ישראלים חפים מפשע. אין שום הצדקה לפגיעה והרג של אזרחים חפים מפשע. יש לגנות זאת באופן חד משמעי. כל ניסיון של גינוי ‘מאוזן’ הוא שגוי ואינו מכבד את זכר הקורבנות”.

הרצוג הוסיף: “בחודשים האחרונים הסלימו פעולות הטרור בצפון יהודה ושומרון והרשות הפלסטינית איבדה שליטה ביטחונית. ג’נין, שבה פעל צה”ל לאחרונה, הפכה למעוז טרור איראני, הממוקם דקות ספורות ממרכזי אוכלוסייה ישראלים, כשהיא גדושה במאות מחבלים חמושים ומעבדות הפועלות לייצור מטעני חבלה ורקטות קטלניות. בירת הטרור הזו הפכה לנקודת ההזנקה העיקרית של התקפות טרור נגד ישראלים. ישראל תעשה כל מה שצריך כדי להגן על אזרחי ישראל ולעצור את גל הטרור הזה”.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.