מנדי ברגר | יום א' תמוז ה׳תשפ״ג 20.06.2023

קרית גת: טקס הנחת אבן הפינה לבניין כיתות חדש לישיבה

טקס הנחת אבן הפינה לבניין חדש לישיבת תומכי תמימים קרית גת, שיכיל 3 קומות של כיתות עבור ישיבה קטנה, ההולכת וגדלה משנה לשנה וכיום עומדת על כ-200 תלמידים וביחד עם הישיבה הגדולה מספר התלמידים חוצה את ה-500
קרית גת: טקס הנחת אבן הפינה לבניין כיתות חדש לישיבה
צילום: שניאור ממו

טקס הנחת אבן הפינה לבניין חדש לישיבת תומכי תמימים קרית גת, שיכיל 3 קומות של כיתות עבור ישיבה קטנה, ההולכת וגדלה משנה לשנה וכיום עומדת על כ-200 תלמידים וביחד עם הישיבה הגדולה מספר התלמידים חוצה את ה-500.

הביקוש לישיבה מכל רחבי הארץ והעולם כולו גדל ב"ה בקצב מהיר מאוד והבניין העתידי יתן בעז”ה מענה לעוד מאות תלמידים, שיוכלו ללמוד תורה מבוקר ועד ערב בהרחבה הראויה.

זאת בנוסף לבניין הפנימיה ההולך ומסתיים אף הוא בחודשים אלו, שיכיל כ-300 תלמידים שיוכלו לישון במקום נאה ומכובד, כיאה לתלמידי הישיבה. הבניין עתיד להיות מוכן בשנת הלימודים הקרובה תשפ"ד.

*

כיבדו את המעמד: ראש הישיבה ורב העיר קרית גת, הרב משה הבלין ששיתף בשרשרת הניסים המלווה את המוסדות מיום היווסדם והיחס המיוחד שקיבל מהרבי עבור הישיבה, כאשר רואים במוחש איך כלל המוסדות של חב”ד בעיר קרית גת ובמיוחד הישיבה, ב”ה גדלה משנה לשנה ועל הזכות הגדולה של כל הרבנים וצוות הישיבה הפועלים במסירות עצומה יומם ולילה, ע”י המנכ”ל הרב לוי יצחק הבלין, למען התלמידים וחינוכם להיות ‘נרות להאיר‘.

הרב יוסף יצחק זילברשטרום – ראש הישיבה הקטנה. הרב זושא אלפרוביץ – משפיע ראשי בישיבה גדולה,  ראש העיר קרית גת אבירם דהרי שהתבטא כי ההצלחה של הבנייה וההרחבה בעיר בשנים אלו היא כתוצאה מההרחבה של הישיבה ולימוד התורה של הבחורים ביחד עם הפעילות המבורכת, למען התושבים במבצעי הרבי כגון: בדיקות מזוזה, אזכרות, דרשות בבית הכנסת ומסיבות שבת לילדים ועוד.. פעילות זו, תורמת ומברכת מאוד, את כל תושבי העיר ועם ישראל בכל מקום שהוא.

ר’ מאיר ואזנה מנכ”ל חברת יפתח ופעיל נמרץ בעירייה למען מוסדות חב”ד שעושה ימים כלילות להצלחתם.

מסרה איחולים וברכות מרחוק לכבוד המעמד המיוחד בשידור חי, שרת התחבורה גב’ מירי רגב.

ל-COL נודע כי צפי לסיום הבנייה - בשנה הקרובה אי”ה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.