שניאור דייטש | יום ל' סיון ה׳תשפ״ג 19.06.2023

הטיחה בקצין החרדי "משתמט" והגינויים חרכו את הרשת

ישראל הירש, חרדי תושב הוד השרון, נסע באוטובוס והותקף מילולית על ידי אישה שהתריסה כלפיו בקריאות: "משתמט" | אלא שאיתרע מזלה ונתקלה באיש הלא-נכון | גינויים מכל קצות הקשת לאירוע המחפיר | שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף: “מי היה מאמין שכך מדברים ליהודי במדינת היהודים" | ח"כ בני גנץ: "מקווה שהנוסעת תמצא את הדרך להתנצל בפניו”
הטיחה בקצין החרדי

עו”ד ישראל הירש, חסיד בעלז תושב הוד השרון שנסע באוטובוס בעירו, הותקף מילולית על ידי אישה, שהתנפלה עליו: “תרד מהאוטובוס, משתמט”.

“למה את יוצאת מנקודת הנחה שלא עשיתי צבא, כי אני חובש כיפה ומגדל פאות?”, תהה הירש בקול.

האישה, שישבה בספסל סמוך, השיבה לו כי אכן בגלל זה חשבה שלא שירת בצה”ל.

וידאו:

 

הירש, סרן במיל’ שמשרת כקצין בסיירת חרוב, לא נותר חייב: “תתביישי לך, מול כל האוטובוס את אומרת לי אם עשיתי צבא או לא. אני עשיתי צבא ואני מאמין שיותר ממך, אני סרן במילואים באחת מסיירות החי”ר הכי טובות.”

כשהנוסעת הבינה שאכן הוא שירת בצבא, היא עברה לבעיה העדכנית שלה: “למה אתה חובש כזו כיפה כמו אחד מכת ההיימיש”.

הירש ענה: “זו אמונתי וזכותי. זכותי לנסוע פה. לא יאמן שבכל פעם שאני עולה על אוטובוס בעיר שבה אני גר אני צריך לקבל כזו קריאה. זכותי ללכת איך שאני רוצה עם שטריימל וחולצה לבנה, זו דמוקרטיה. את תתבזי על איך שאת מתנהגת”.

לאחר שהאישה אף טענה כי החברה החרדית היא כת, הוסיף הצעיר: “פשוט חוצפנית. אני במדינת ישראל מתבייש ללכת עם פאה וכיפה? את תחיי איך שאת רוצה. זו לא כת במדינת ישראל. ואני אחיה איך שאני ארצה. אני יושב פה בשקט ואת יוצאת עליי כי אני עם כיפה?”.

 

יו”ר ש”ס ח”כ אריה דרעי הגיב על הסרטון: “אנחנו לא מתביישים בכיפה שלנו. לא מתביישים בפאות שלנו ולא מתביישים בזהות שלנו. אנחנו גאים שזכינו לחיות כיהודים בארץ ישראל. המסיתים והמגדפים הם אלה שצריכים להתבייש”.

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה: “יונתן הירש, עם ישראל מוקיר אותך, מחבק אותך ואוהב אותך. האנטישמיות שחווית אין לה מקום באף מדינה בעולם, קל וחומר בבית הלאומי של העם היהודי, מדינת ישראל. ‏יש לי הזכות להזמין אותך להיות אורח הכבוד שלי בכנסת, יחד עם המשפחה או מי שתרצה, ואני מקווה שתענה להזמנה”.

ח"כ בני גנץ הגיב: “הסרטון של הצעיר החרדי באוטובוס, פוצע. זה לא משנה איפה אדם שירת או האם הוא שירת, או מה אנחנו לובשים והאם ולמי אנחנו מתפללים – כדאי שנזכור שכולנו אחים. אני מקווה שהנוסעת תמצא את הדרך להתנצל בפניו ושהוא ימצא את המקום למחול לה”.

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף: “מי היה מאמין שכך מדברים ליהודי במדינת היהודים. זאת תוצאה ישירה של ההסתה המזעזעת כנגד הציבור החרדי. אני קורא לראשי האופוזיציה לגלות אחריות ולגנות את ההסתה בצורה ברורה”.

סגן שר החקלאות ח”כ משה אבוטבול: “הזדעזעתי לראות את השנאה והגזענות כלפי סרן במיל’ עו”ד יונתן הירש, ששירת בצבא ותרם למדינה תרומה משמעותית, ובכל אופן מסתבר שכל חטאו שהוא חרדי!!! הכיפה והפאות הם הזהות היהודית והגאווה שלנו במדינת ישראל. ואם בעבר באירופה חששנו לצאת כך ברחוב, אז לפחות במדינה שלנו היהודית, יורשה לנו לחוש את מילות ההמנון ‘להיות עם חופשי בארצנו’ ולתת לכל אדם ללכת על פי אמונתו”.

ח”כ אוריאל בוסו: “הוא עשה צבא! הוא פרקליט בפרקליטות תל אביב! משלם מיסים! נכד לסבא וסבתא מעולם הרפואה! אבל הוא חרדי ששייך לגוש הימין! בסרטון אחד, כל הנתונים שמחייבים את מנהיגי השמאל להתעורר ולגנות”.

 

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
יתבררו ויתלבנו...
ו' תמוז ה׳תשפ״ג
רק הערה קטנה: כאן מדובר באחד שיכל להחזיר, אבל יש עוד הרבה אברכים ובחורים עדינים שחווים מתקפות כאלה וזה לא מעניין אף אחד
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.