מערכת COL | יום ל' סיון ה׳תשפ״ג 19.06.2023

תהילה מחולון בחרה בשיינא וחני מנחלת הר חב"ד בחרה בשרה

450 מדריכות 'בת מלך' שע"י 'ארגון נוער חב"ד' פרוסות ברחבי הארץ, ופועלות בסניף שלהן. במהלך השנה הן מתמסרות בעבור הבנות, משפיעות עליהן, מעניקות להן דוגמה אישית ומלבות בקרבן את אש ההתקשרות אל הרבי • כעת הן זוכות למחמאות: רגע לפני סוף השנה בנות ואימהות בוחרות - מיהי מדריכת השנה שלהן • למעלה מ-500 המלצות כבר זרמו אל הנהלת הארגון
תהילה מחולון בחרה בשיינא וחני מנחלת הר חב
צילום ארכיון: שניאור שיף

רגע לפני סיום השנה, אלפי חניכות 'בת מלך' שע"י 'ארגון נוער חב"ד' ברחבי הארץ ואימהותיהן בוחרות את 'מדריכת השנה' שלהן.

מאות מדריכות הארגון פרוסות ברחבי הארץ, ופועלות בסניף שלהן יחד עם הבנות. במהלך השנה הן מתמסרות בעבור הבנות, משפיעות עליהן, מעניקות להן דוגמה אישית ומלבות בקרבן את אש ההתקשרות אל הרבי. כעת הן זוכות למחמאות.

בכדי לבחור את המדריכה המתאימה ביותר, שתזכה בתואר 'מדריכת השנה' ובשי יוקרתי, על אלפי חניכות הארגון או אימותיהן להיכנס ללינק ייעודי ולהסביר במילים קצרות מדוע לדעתן על המדריכה שלהן להיבחר.

הנה כמה דוגמאות מהמלצות שהגיעו אל הנהלת הארגון. "בחורה לעניין אכפתית ומסורה", המליצה תהילה בן דוד מסניף חולון על המדריכה שיינא שטיינברגר, "היא מקרינה שמחה עבורנו, אין על שיינא ולא יהיה".

חני אילן מסניף קריית מלאכי בחרה בשרה וועג. "היא חסידית חכמה מתוקה ויראת שמים", הסבירה, "היא באה מוכנה לפעילות ויש לה רעיונות יצירתיים. היא מדברת עם כל חניכה בנועם בשפה יפה גם למי שהיא לא מדריכה שלה".

יוניץ מסניץ ביתר בית חיה בחרה במדירכה אפרת סופר: "היא מכינה כל שבוע תכנית ברמה, מעניינת וכיפית, זורמת עם כל החניכות ועושה איתן פעילויות מאוד מגוונות ושונות".

זוהי השנה הרביעית ברציפות שמתקיים מרתון הבחירה במדריכת השנה, וכבר מאות המלצות הגיעו. "יש כאן בעבורנו הזדמנות מיוחדת להוקיר את המדריכות", מסבירים בהנהלת 'בת מלך' ל-COL. "בכל השנה הן משקיעות ומתמסרות וכעת מקבלות קצת קומפלימנטים. גם בעבור החניכות המשימה הזו גורמת להן להעריך עוד יותר את ההתמסרות מצד המדרכיות".

צפו בטעימה מהמלצות המלאות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.