מערכת COL | יום ל' סיון ה׳תשפ״ג 19.06.2023

תיעוד: כולל 'ליל שישי' של אגו"ח ללימוד תורת הרבי נחנך בלוד

ועדת קבלה מיוחדת של אגו"ח, בחרה 30 אברכים מתוך רשימה ארוכה של אברכים מהעיר לוד וסביבתה שנרשמו, וזאת על פי המלצתו של המרא דאתרא | אברכי הכולל עמלו בליל שישי האחרון, בלימוד של תכנית הלימודים המיוחדת שאמורה להקיף את כל הסוגיות המרכזיות בתורת הרבי זאת על ידי עיון מקיף בליקוטי שיחות ובספרי המאמרים לפי נושאים | תיעוד וסיקור
תיעוד: כולל 'ליל שישי' של אגו

בשעה טובה ומוצלחת נפתח בעיר לוד, על ידי 'אגודת חסידי חב"ד', כולל שני בסידרת רשת כוללי ליל שישי 'תפארת אליהו' לעיון בתורת הרבי, פרי יוזמתו של הנגיד הרב אליהו בן רחל.

הכולל בלוד ממוקם בבית הכנסת ובית המדרש 'בית אריה'.

ועדת קבלה מיוחדת של אגו"ח, בחרה 30 אברכים מתוך רשימה ארוכה של אברכים מהעיר לוד וסביבתה שנרשמו, וזאת על פי המלצתו של המרא דאתרא הרב יורקוביץ וארגון החסד הקהילתי "יחד למענכם" בשכונת חב''ד בלוד, על פי קריטריונים שנקבעו מראש.



אברכי הכולל עמלו בליל שישי האחרון, בלימוד של תכנית הלימודים המיוחדת שאמורה להקיף את כל הסוגיות המרכזיות בתורת הרבי זאת על ידי עיון מקיף בליקוטי שיחות ובספרי המאמרים לפי נושאים.

כמו כן במשך השנה הקרובה ילמדו ויבחנו האברכים על כל ספר התניא עם הערות וביאורי הרבי וגם לכך הוכנה תכנית לימודים שאפתנית.

רשת הכוללים וגיבוש תכנית הלימודים נבנתה על ידי צוות בראשותו של הרב ישראל אשכנזי שמנהל את רשת הכוללים 'תפארת אליהו' וידיו רב לו בהוצאה לאור של עשרות ספרים ופרסומים במסגרת 'מבצע תורה' של צעירי אגודת חב"ד בניהולו.

כפי שכבר פורסם תלמידי הכוללים יקבלו מילגה מכובדת של לפחות 1000 ש"ח לחודש ובנוסף מענקי חגים למשפחותיהם.

"שמחנו לראות את ההרשמה המאסיבית וההיענות הגדולה של אברכים להתמסר ללימוד תורת הרבי",  יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב. "קיבלנו גם פניות רבות מרבני וראשי קהילות אנ"ש בארץ לפתוח כולל גם בקהילתם ואנחנו בוחנים זאת במלא כובד הראש.

"מטרת רשת הכוללים הינה ל'הגביה' את משפחות אנ"ש הן מבחינה רוחנית והן מבחינה גשמית, כהוראת הרבי לאגו"ח. אנחנו עמלים לפתוח בשלב הראשוני את רשת הכוללים בריכוזי אנ"ש בכפר חב״ד, בלוד, בנחלת הר חב"ד, בצפת וברחובות עם למעלה מ-150 אברכים, ובשלב השני אי"ה נרחיב את גבולות הכוללים עם אברכים נוספים ובקהילות אנש נוספות".

הלימודים בכולל הינם לזכות ר' אליהו בן רחל נעמי שתחי' ומשפחתו תחי'.

צפו בתיעוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.