| יום ל' סיון ה׳תשפ״ג 19.06.2023

הוצאת 'מעינותיך' מציגים: תנופה בהפצת תורת הרבי

קטלוג מרשים במיוחד של ספרי הרבי שבהוצאת 'מעיינותיך' פורסם השבת לקראת ג' תמוז, עם קריאה לאנ"ש להצטרף למבצע חלוקת ספרי הרבי ל-1,000 בתי מדרשות ובתי כנסיות בשנה הקרובה
הוצאת 'מעינותיך' מציגים: תנופה בהפצת תורת הרבי

ספריית מעיינותיך שמה לה מטרה להנגיש את תורת החסידות לבני הישיבות ולגברים ונשים שאינם חסידי חב"ד, כדי שגם הם יבינו אותה וייכנסו לעומקה.

בעשור האחרון, בכל שנה, הופיעו לא פחות מ־15 ספרים חדשים, שנתקבלו בשמחה בקרב כל מבקשי החסידות, והשאירו אותם עם טעם של עוד.

במסגרת ההוצאה לאור של כלל ענייני החסידות שמנו דגש מיוחד על הנגשת וביאור תורת הרבי, בשאיפה לחשוף את הציבור הכללי לעושר רוחני שלא היה מוכר לו, ובכלל זה חידושים רבים מאוד גם לנו, עדת חסידי חב"ד.

המיזם הראשון בהוצאת תורת הרבי לאור היה סדרת אוצר לקוטי שיחות, שזכתה למהדורות רבות, ושנמכרו ממנה עד היום יותר מ־30 אלף סטים, רובם המכריע מחוץ לחסידות חב"ד. הדבר מעיד על הביקוש הגדול לתורתו המקורית של הרבי, ששיאה הוא הלקוטי שיחות. הסדרה המקורית, על ל"ט הכרכים שבה, לא הייתה נגישה לכלל הציבור התורני, ובסדרת אוצר לקוטי שיחות נבחרו (ותורגמו) 6 שיחות לכל פרשה וחג, בתוספת סיכומים וקיצורים, ובמקומות הדרושים גם ביאורים. הציבור קיבל את הספרים האלה בהתלהבות גדולה.

נוסף על סדרה זו הוצאנו לאור קרוב ל־40 כרכים בתורת הרבי, בתחומים מגוּונים, כפי שאפשר לראות בקטלוג שלפניכם. הספרים שהופיעו על ידינו באו מתוך זיהוי הביקוש של הציבור, ובעיקר מתוך מחשבה היכן אנחנו יכולים לחדש על הקיים במכוני ההוצאה לאור שחסידות חב"ד התברכה בהם, ובראשם קה"תְ, ועד הנחות בלה"ק והכיל מנחם – ירושלים.

יצוין כי כל ספרי 'מעינותיך', המביאים את תורת הרבי, יוצאים לאור בתיאום עם הוצאת 'קה"ת' ובהסכמתה. בספרים המגישים את הנוסח המקורי של דברי הרבי, ההוצאה היא משותפת ל'קה"ת' ול'מעיינותיך'.

בהקשר לכך, שמחים אנו לבשר על ספרים חדשים היוצאים לאור במסגרת ספריית מעיינותיך בימים אלה ממש:

הראשון – אוצר לקוטי שיחות תשובה. זה הספר המקיף ביותר בנושא התשובה במשנת הרבי, מתוך כרכי לקוטי שיחות, מסודר לפי נושאים. הספר יופץ בליווי פרסום מיוחד לקראת חודש אלול, ואנו מאמינים שהוא יהפוך לנלמד ביותר על־ידי בני הישיבות בחודשים אלול ותשרי.

הספר השני – כולו אורה, מופיע לקראת ג' תמוז, ובו רעיונות עמוקים לפרשת השבוע משיחות ומאמרי הרבי, על־פי שיעורים שמסר הרב יואל כהן ע"ה בשידורים טלפוניים, על־ידי 'היכל מנחם' בורו־פארק. רוב המאמרים הופיעו בשנים האחרונות בגיליונות 'כי קרוב', וכעת הם מוגשים, בעריכה ובתוספת, לפני הקהל הרחב. בספר שתי שיחות לכל פרשה, בלשון בהירה, בהתאמה לכל בן תורה.

הספר השלישי – סוגיות יסוד, אף בו חידוש גדול: ריכוז עשר סוגיות יסוד באמונה ובמחשבה במשנת הרבי, והגשתן בצורה מסודרת לפני הקורא, עם הנגשה והסבר, מפרי עטו של הרב מנחם ברוד.

הספרים שבהוצאתנו נמכרים כל השנה בחנויות הספרים החב"דיות ברחבי הארץ, וגם דרך מרכז ההפצה הגדול ביותר בציבור החרדי – רשת ספרי אור החיים, ואפשר להשיג את ספרי הרבי בכל אחד ואחד מסניפיה. הספרים נמכרים גם במחיר מיוחד וחד־פעמי ביריד החסידות, בי"ט כסלו, בירושלים, שבו המוני בית ישראל מעמיסים עגלות וממלאים את ביתם באור כי טוב.

השנה, בהיכנסנו לשנת השלושים לג' תמוז תשנ"ד, רצוננו להעניק סדרות מתורת הרבי לאלף בתי כנסיות ובתי מדרשות, מתוך שאיפה לחשוף ציבור עצום של לומדי בתי המדרש לאורו הגדול של נשיא דורנו.

להשתתפות במימון הדפסת הספרים והפצתם: 058-410-9309 | [email protected]
לצפיה בקטלוג מבית מעינותיך 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.