| יום כ"ט סיון ה׳תשפ״ג 18.06.2023

נקי יהיה לתלמודו שנה אחת: כשהבית בחינם הראש נקי ללימוד מושלם

זהו לא חלום פנטסטי, אלא מציאות מאושרת שמאפשרת לאברכים המבקשים ללמוד סמיכה לרבנות - ליהנות ממימון שכר הדירה למשך שנה שלימה בנוסף למלגה מכובדת וכך לשקוע בלימוד בכולל אור התורה בישוב עמנואל | איזה אברך לא חולם ללמוד הוראה מפיו של הפוסק הנודע הרב אייל פלד?
נקי יהיה לתלמודו שנה אחת: כשהבית בחינם הראש נקי ללימוד מושלם

זהו לא חלום פנטסטי, אלא מציאות מאושרת שמאפשרת לאברכים המבקשים ללמוד סמיכה לרבנות - ליהנות ממימון שכר הדירה למשך שנה שלימה בנוסף למלגה מכובדת וכך לשקוע בלימוד בכולל אור התורה בישוב עמנואל.

איזה אברך לא חולם ללמוד הוראה מפיו של הרב אייל פלד מהפוסקים הבולטים ב'מכון הלכה חב"ד'?

צפו בוידאו:


טור של מעלות מתוקות כמגדים

הרב פלד, בעל כושר לרב עיר, מו"צ בעמנואל, שליח ורב בישוב עינב, זכור לתלמידיו מהשנים הרבות בהם כיהן כר"מ שיעור ג' בישיבה הגדולה בצפת. כשרון ההרצאה של הרב בא לידי ביטוי בחיבור ספרו 'פה שח' על מסכת פסחים. אך המפורסמים שבפועליו של ראש הכולל הם אלפי התשובות הפרקטיות בהלכה למעשה, בענפי ההלכה השונים, אשר ענה לקהלי אנ"ש במסגרת 'מכון הלכה חב"ד' וכן בחוברות והלוחות שנערכו על ידו בהשקעה רבה ובטוב טעם והיו למדריך הלכתי ומורה דרך לחסידי חב"ד.

מזה מספר שנים שהרב פלד מתמסר ללד ולטפח את אברכי הכולל אשר נהנים מגאונותו והתמחותו בהנגשת ההלכה לחיי המעשה בשפה ברורה ומסודרת.

האברכים הסמוכים על שולחנו – זוכים באופן בלעדי לתשלום על שכר הדירה, מה שמאפשר להם להתקיים בכבוד ומעניק להם את רוחב הדעת לשקוד על קניין ידיעת ההלכה ולהעמיק בלימוד ההוראה.

כעת נפתחת ההזדמנות להרשם לשנת הלימודים תשפ"ד ולהיות חלק מהעיירה החסידית הראויה לתיאור מפורט:

הדשא של החסידים יפה יותר

יחד עם הלב הפנוי מתשלום שכר הדירה, נהנים האברכים ובני ביתם ממגורים באיכות גבוהה! שכן הישוב עמנואל מציע דירות חדשות ומרווחות בסגנונות מגוונים. לא לשווא קהילות חסידיות נוהרות אל הישוב שחווה תנופת התפתחות ומשתקעות בפנינה החדשה של משפחות האברכים.

הישוב גם טובל במרחבים ירוקים, גני משחקים רבים, טיילות מטופחות ונוף הרים עם אוויר צלול. הרחובות מתאפיינים בשלווה מרחיבת דעת יחד עם צביון חרדי למהדרין.

זו הסיבה שקהילת חב"ד בעמנואל המונה למעלה ממאה משפחות קולטת בשנים האחרונות משפחות צעירות שמחפשות עתיד חסידי תוסס בתנאי חיים אולטימטיביים.

מחוברים לחינוך ולריכוזי חב"ד

מוסדות חב"ד בישוב מתחילים במשפחתונים וגנים, ממשיכים בתלמוד תורה במבנה חדש ומפואר ובית ספר לבנות, כך גם ארגון נשי ובנות חב"ד שמתרחב ומשתכלל, לצד שפרה ופועה וסניפי צבאות השם לבנים ולבנות ואפילו בת מלך וועד חיילי בית דוד. בשנים האחרונות אף נוסד 'אגוד אברכים' שפועלים במרץ לרווחת אנ"ש. על כסא רב הקהילה מכאן פאר הרה"ג חיים קיז'נר שליט"א הנודע כתלמיד חכם עצום בכל מכמני התורה ונהנין ממנו גם במילי דחסידותא.

הישוב השקט והביתי, בו הילדים משחקים בבטחה במדרכות הרחבות ובכרי הדשא הרבים, רחוק סך הכל כ-45 דקות נסיעה מכפר חב"ד, 30 דקות מבני ברק ו-20 דקות מכפר סבא. הישוב יפה הנוף מחובר ונגיש בתחבורה ציבורית אינטנסיבית ומגוונת לבני ברק, פתח תקוה, ירושלים, ביתר עלית וערים נוספות, כמו גם ליישובי הסביבה ומחלפים מרכזיים.

השולחן ערוך, בואו ללמוד!

כשאברך צעיר בבית הכנסת 'בית מנחם' - המתחדש ומתפתח בעמנואל - מתמסר לעבודת התפילה במשך שעות, נראה כי השלווה האופפת את הישוב תורמת לכך. וכשחברו מרבה להתוועד בחמימות בכל שבת, הדבר אפשרי אודות לכך שילדיו נהנים מסביבה בטוחה המשופעת במתקני משחקים. אחוות הרעים והיוזמתיות בקרב צעירי הקהילה - מלמדת על הפנאי הנפשי בשל הנגישות למקומות עבודה ולמרכזי קניות.

הלוקסוס החב"די העמנואלי הינו בית חם לכל אברך שמחפש ללמוד ולפרוח בכולל הוראה רענן עם ראש כולל רב ידע ועתיר ניסיון, יחד עם תשלום מלגה ושכר דירה לשנה. כשאבא מרוצה מהבנה בהירה ומקיפה של הטור והשולחן ערוך, אמא שמחה על העלויות הנמוכות, הילדים נהנים מהדרך הבטוחה והירוקה אל מוסדות הלימוד, יש פנאי לטפח חיי משפחה חסידיים ולהשתלב בקהילה גדולה עם סגנון צעיר.

מהרו להירשם ובואו להתרשם! שנת הלימודים תשפ"ד תפתח בקרוב! הזדרזו לתפוס מקום של כבוד בקהילה חב"דית גדולה במרכז הארץ ולהכנס בתוך טור זהב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.