מנדי ברגר | יום כ"ו סיון ה׳תשפ״ג 15.06.2023

5 דקות מקראון הייטס: קהילת חב"ד ברעמסאן ויליג' יצאה לדרך

בפאתי שכונת קראון הייטס, צמחה לה קהילה חדשה בשנים האחרונות, ונוצר צורך לרכוש מבנה של קבע לבית הכנסת • בקמפיין מרשים התגייסו קרוב לאלפיים תורמים בכדי לממש את החלום של כמאתיים משפחות חב"דיות • השבוע נחתם החוזה בשעה טובה, וקהילת חב"ד ליובאוויטש ברעמסאן ויליג' יוצאת לדרך חדשה
5 דקות מקראון הייטס: קהילת חב

במרחק של 5 דקות נסיעה בלבד מקראון הייטס, הולכת ונבנית קהילה ענקית של חסידי חב"ד ליובאוויטש, אברכים צעירים בעלי משפחות ברוכות ילדים שרוכשים בתים במחיר סביר, ונהנים מהקרבה למוסדות החינוך ולמרכז חב"ד ליובאוויטש העולמי.

מה שהתחיל לפני כמה שנים כמניין בא' הבתים בבייסמענד פרטי, צמח להיות מניין של 150 אברכים מידי שבת, ונוצר הצורך הדחוף למצוא מקום הולם לשכן בו בית כנסת ראשי ומרכזי לשכונת רעמסאן ויליג'.

לפני כשנה, החל קמפיין מיוחד, בו השתתפו כל בני הקהילה, ידידים ובני משפחה, במטרה לרכוש בניין רחב ממדים במרכז השכונה, ובסייעתא דשמייא זכו לברך על המוגמר ביום שישי האחרון, בחתימה הסופית על רכישה המבנה הענק המשתרע על שטח גדול בפינת הרחובות רעמסאן וקלארקסון, בסך של 6,000,000 דולר!

הרכישה התאפשרה הודות למאות התורמים הנכבדים שהתגייסו במהלך הקמפיין, ולתרומה המכובדת והאדיבה שהיתה ה'מכה בפטיש', של הנגיד החסידי רודף צדקה וחסד, הגה"ח הרב דוד פישר, בסך 500,000 דולר.

הבנין יהפוך להיות מגדלור של אורה ותורה בכל האיזור, וישוכנו בו בית הכנסת ובית המדרש, ספריה תורנית עשירה, ספריה לילדים, מקוה טהרה, מרכז חינוכי לגיל הרך, ועוד.

עוד ועוד משפחות מצטרפות לקהילה החמה, שיעורי תורה מתקיימים בכל ערב, כינוסי צבאות השם בכל שבוע, ופעילות של נשי ובנות חב"ד במתכונת חודשית. לפני חודשים ספורים אף נפתחה מכולת חדשה באותו רחוב בו נרכש המבנה, המציעה מגוון של מוצרי מזון ומוצרי יסוד לכל המשפחה.

כעת ניגשים חברי ועד הקהילה במרץ לתוכניות השיפוץ והבניה, וכל מי שמעוניין להשתתף בזכות זו של בניית מקדש מעט, בית לתורה לתפילה ולמעשים טובים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.