מערכת COL | יום כ"ה סיון ה׳תשפ״ג 14.06.2023

מונטנה: שלושה ימים מעצימים של כינוס השלוחים. תיעוד וסיקור

השלוחים והשלוחות יחד עם ילדיהם הגיעו לבית חב"ד המרכזי, במרכז החדש והמפואר של השליח הראשי למדינת מונטנה, לכינוס השלוחים האזורי. COL עם סיקור ותמונות
מונטנה: שלושה ימים מעצימים של כינוס השלוחים. תיעוד וסיקור
תמונות: באדיבות המצלם

משפחת שלוחי הרבי במדינת מונטנה, התכנסה ל"כינוס השלוחים האיזורי"

מונטנה, היא המדינה הרביעית בגודלה מבחינת השטח בארצות הברית, אך האוכלוסייה בה מונה כמיליון תושבים בלבד, ומכונה 'מדינת המטמון' או 'מדינת השמיים הגדולים'.

בעיר בוזמן, המכונה 'עמק הפרחים', התכנסו שלוחי הרבי המגלים את המטמונים במרחבים הגדולים של המדינה, יהודים יקרים הפזורים בערים השונות, באוניברסיטאות, ובנקודות ישוב נידחות, ל"כינוס השלוחים האיזורי".

השלוחים והשלוחות יחד עם ילדיהם הגיעו לבית חב"ד המרכזי, במרכז החדש והמפואר של השליח הראשי למדינת מונטנה הרב חיים שאול וזוגתו מרת חוה שיחיו ברוק.

המדריכות המסורות, חיה בייטלמן וחיה שפירא, ניהלו דיי קעמפ עבור הילדים והילדות, עם העזרה הגדולה של חיה וזיסי ברוק, שכלל חוויות של למידה והנאה, וכך היתה הזדמנות להורים לנצל את הזמן ללימוד ותפילה, התוועדות ושיחה, להתרענן ולהתחדש, ובצוותא להתחזק בעבודת השליחות הקדושה, לאור הוראותיו הנצחיות של המשלח.

אורחים מיוחדים שמסרו דברי חיזוק והתעוררות, התוועדו עם השלוחים והחיו את רוחם וליבם, היו השליח הרב אליהו וזוגתו מרת דינה שוסטרמן שהגיעו במיוחד מאטלנטה ג'ורגי'ה, השליח הרב מרדכי פרקש שהגיע במיוחד מבעלוויו וושינגטון, השליח הרב יהושע העכט שהגיע במיוחד מאורנג' קונטיקט, והשליח הרב מענדל ליפסקר משערמאן אוקס קליפורניה.

בכינוס השתתפו שלוחי הרבי ברחבי מדינת מונטנה: הרב חיים שאול וחוה ברוק – בוזמן; הרב יחזקאל ורחל וואגעל – מיסולה; הרב שניאור זלמן וחנה וואלף – קליספל; הרב חיים שאול וחיה מושקא שקדי - ביליגנס. אופי השליחות שלהם משותף, האתגר המיוחד של "ואתם תלוקטו לאחד אחד בני ישראל", לפעול בשליחות בערים עם מספר מועט יחסית של יהודים, אבל הם הודו על כך שניתנת להם האפשרות להשתתף בכינוס איזורי עם כל התפנוקים השמורים לכינוסים גדולים יותר.

השף הנודע נוח לאנג שהגיע במיוחד ממיאמי, ודאג לארוחות מפנקות בוקר צהרים וערב, בהחלט תרם לכך, כאשר השלוחים והשלוחות ניצלו את הזמנים הפנויים להתוועד, לשוחח, להעמיק את ההיכרות, ואת הידידות של "שלוחים איין משפחה".

"השנה היא שנה מיוחדת במינה", אומר לנו בשיחה השליח הראשי הרב חיים שאול ברוק – "שנת הקהל! היא שנה בה עודד הרבי להתאסף ולהתכנס, וכמובן אנו כשלוחים התקהלנו כדי לחזק ולבסס את עבודת השליחות שלנו על כל פרטיה ומכמניה. מצאנו דרכים חדשות ומקוריות לשיתוף פעולה פורה, למדנו האחד מהשני, ואשה מרעותה, והתמקדנו באתגרים הייחודיים למדינה שלנו ופתרונות אפשריים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.