שניאור דייטש | יום כ"ה סיון ה׳תשפ״ג 14.06.2023

יש זוכה בהגרלה על טיסה לרבי בין פעילות מבצע נש"ק

יש זוכה בהגרלה על טיסה לרבי שערכה משפחת ידגר בקרב פעילות מבצע נש"ק, בתיאום עם צעירי חב"ד | במסגרת התעוררות מיוחדת במבצע הקדוש, לעילוי נשמתה של השליחה הצדקנית מרת שמחה ידגר ע"ה
יש זוכה בהגרלה על טיסה לרבי בין פעילות מבצע נש
הרב שמעון ידגר עם ההודעה לזוכה בכרטיס טיסה לרבי

במסגרת ההתעוררות הגדולה במבצע נש"ק (נרות שבת קודש) בקרב נשי ובנות חב"ד בארץ הקודש, הוגרל כרטיס טיסה בקרב הפעילות - והזוכה היא הגב' מיכל זיידר מתל אביב, המחלקת נש"ק מידי שבוע בצפון ת"א. 

ההתעוררות הגדולה החלה על ידי משפחת ידגר, וזאת לזכרה של השליחה הצדקנית מרת שמחה ידגר. את המבצע הוביל בהצלחה רבה שליח הרבי מאז תשי"ח, הרב יצחק ידגר.

משפחת ידגר, בתאום עם אגף פעילות נש"ק בצעירי חב"ד, הדפיסה ערכות מיוחדות שחולקו ללא עלות לעילוי נשמת השליחה. כמו כן משפחת ידגר תרמה כרטיס טיסה לרבי שהוגרלה בין המשתתפות. 

הרבנית ידגר הייתה ידועה במסירות הנפש שלה למען בית הספר חב"ד בתענ"ך ובמעשי החסד הרבים שעשתה. 

בני משפחתה סיפרו כי היה לה מפעל חיים אישי, במסגרתו נהגה בכל שבוע לבקר בבית הרפואה העמק בעפולה, בימים שישי ובערבי חגים, כשבידיה נרות שבת וכל צרכי השבת למאושפזים ובני משפחותיהם. 

קרוב ליובל שנים פעלה הרבנית ידגר במבצע נש"ק. בארכיון המשפחה מכתב מיוחד של הרבי מה' אלול תשל"ה - הממוען ל"הבנות שקבלו על עצמן להדליק נרות שבת קודש שע"י מרת שמחה תי' ידגר". 

בפתח המכתב, המצורף לכתבה, הרבי כותב שקיבל בנועם את ה"בשורה הטובה שהתחילו להדליק נר שבת, וקבלו על עצמם להדליק מכאן ולהבא נר שבת ונר יום-טוב. ויהי רצון שיאיר מזלן".

"אמא פעלה במבצע נש"ק עד ימיה האחרונה, במסירות ובקביעות", מספרים במשפחת ידגר וקוראים לכלל נשי ובנות חב"ד להמשיך ולהתמיד במבצע חשוב זה, שהיה כה יקר לרבי, ובו השקיעה הרבנית ידגר מכוחה ומרצה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.