מנדי ברגר | יום כ"ד סיון ה׳תשפ״ג 13.06.2023

רמלה: החובש החב"די הציל את חייו של פועל בניין שהתחשמל

במוקד 101 של מד"א במרחב איילון התקבל דיווח על פועל שהתחשמל במהלך עבודתו בבניין משרדים ברמלה • חובש רפואת חירום במד"א, ר' בני כהן מאנ"ש חסידי חב"ד בלוד סיפר: "ביצענו פעולות החייאה שכללו את מכשיר דפיברילטור באמצעותו נתנו 2 מכות חשמל וכעבור מספר רגעים ליבו של המטופל שב לפעום והוא התחיל להתעורר"
רמלה: החובש החב
צילום: מד"א, חברת החשמל

בשעה 10:03 בבוקר אתמול (ב'), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על פועל שהתחשמל במהלך עבודתו בבניין משרדים ברמלה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שכללו שימוש במכשיר מפעם (דפיברילטור) וכאשר ליבו שב לפעום מפנים לבי"ח שמיר-אסף הרופא, גבר כבן 30 במצב יציב בהכרה מלאה.

חובש רפואת חירום במד"א, ר' בני כהן מאנ"ש חסידי חב"ד בלוד סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם סימני התחשמלות. סיפרו לנו שהוא התחשמל במהלך עבודתו. מיד ביצענו פעולות החייאה שכללו את מכשיר המפעם (דפיברילטור) באמצעותו נתנו 2 מכות חשמל וכעבור מספר רגעים ליבו של המטופל שב לפעום והוא התחיל להתעורר, המשכנו בטיפול הרפואי התרופתי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו יציב".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.