מנדי ברגר | יום כ"ב סיון ה׳תשפ״ג 11.06.2023

ארגנטינה: שר הספורט שמע על פעילות חב"ד במגרשי הכדורגל

שלוחי הרבי בארגנטינה - הרב חיים ברוך אוירכמן מבואנוס איירס והרב בועז קליין מברילוצ׳ה נפגשו עם שר התרבות והספורט מיקי זוהר - כאשר במהלכה שמע השר על פעילות חב״ד בכל רחבי ארגנטינה, מעיר הבירה ועד העיירות הנידחות ביותר וכן על הליווי והתמיכה בשינוע האוכל הכשר למשלחת הישראלית מענף הספורט השוהה כעת בארגנטינה
ארגנטינה: שר הספורט שמע על פעילות חב

שלוחי הרבי בארגנטינה - הרב חיים ברוך אוירכמן מבואנוס איירס והרב בועז קליין מברילוצ׳ה נפגשו עם שר התרבות והספורט מיקי זוהר - כאשר במהלכה שמע השר על פעילות חב״ד בכל רחבי ארגנטינה, מעיר הבירה ועד העיירות הנידחות ביותר וכן על הליווי והתמיכה בשינוע האוכל הכשר למשלחת הישראלית מענף הספורט השוהה כעת בארגנטינה.

השר זוהר סיפר על קשריו עם הרבי עוד מעת הולדתו בזכות ברכתו של הרבי ועל יום הולדתו בי״א ניסן וכן על היום בו נכנס לגן של חב״ד בקרית גת. השלוחים ציינו בפניו שנכדו של רבה הראשי של קרית גת וחבר בית דין רבני חב״ד הרב משה הבלין לומד כאן בישיבה של חב״ד בארגנטינה.

השלוחים המשיכו בהתוועדות ״מלווה מלכה" ביחד עם השר והצטרפו איתו לקביעות שיש לו בכל מוצאי שבת בלימוד הזוהר ופנימיות התורה.

לקראת סיום הפגישה ערך השר הבדלה עם הגביע המיוחד שקיבל מהשלוחים כמזכרת מהביקור בארגנטינה ושוחח איתם על רעיונות מהרבי בענייני שלימות הארץ וסוגיות מענייני היום וביאת הגאולה הקרובה, כמו גם על רעיונות בדברי הרבי על דברי הזוהר אודות תקופת סוף האלף השישי: "בשית אלף שנין ולא באשלמותיה" (=באלף השישי ולא בסופו) והשר הביע את רצונו ושאיפתו באומרו: ״הלוואי ונזכה כבר לראות את הגאולה בעינינו בקרוב״.

הפגישה נערכה בהשתדלותו של שגריר ישראל בארגנטינה מר אייל סלע ומזכ״ל אגו״ח בישראל הרב אריאל למברג.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.