שניאור דייטש | יום י"ט סיון ה׳תשפ״ג 08.06.2023

רביבו מאיים: "אם החוק לא יעבור, אקרא להפלת הממשלה"

לילה לא שקט בלוד: ירי בלתי פוסק, קליע חדר לבית של תושבת לוד ופגע בשולחן בחדר השינה. המשטרה עצרה 13 חשודים | "אם חוק השב"כ לטיפול בפשיעה הערבית לא עובר באופן מיידי אני קורא להפלת הממשלה", קרא ראש העיר יאיר רביבו | אחיו, ח"כ אליהו רביבו, הצטרף: "כל זמן שהליכי החקיקה בנושא חוק השב״כ אינם מקודמים, אני רואה את עצמי חופשי ממחויבות קואליציונית"
רביבו מאיים:
קליע רובה שפגע בתוך בית בלוד, אמש. צילום: טוויטר עפרה לקס

לילה לא שקט בלוד: ירי בלתי פוסק, קליע חדר לבית של תושבת העיר. המשטרה עצרה 13 חשודים. בתיעוד תושבים במספר מוקדים נראו קליעים נותבים באוויר ונשמעו צרורות ירי ארוכים. הערכה כי מדובר בסכסוך פלילי בין כנופיות פשע.

העיתונאית עפרה לקס, תושבת שכונת נווה זית בלוד, שיחזרה היום (חמישי) בראיון עם בן כספית וינון מגל ב-103FM את הנס שקרה לה אמש, לאחר שקליע רובה חדר לביתה, סמוך מאוד למיטתה, בזמן שישנה בה – ופגע בשולחן בחדר השינה שלה.

לקס סיפרה:  “אני אחרי ברכת הגומל בבית הכנסת. אני עדיין לא מבינה איך הכדור הזה פספס אותי. אתמול, אחרי שבוע מבורך ומתיש, פתאום אני שומעת צרור שנשמע יותר קרוב, ואז אני שומעת מעין שריקה. אנחנו כבר יודעים קצת לזהות, זה היה צרור יותר כבד.

"ליד המיטה שלי יש שולחן שלפעמים אני עובדת עליו, 10 ס”מ מהמיטה שלי. החור היה לידי, הכדור חלף ממש קרוב אליי. היה חור בשולחן. רואים חור בתריס, רואים חור ברשת”.

 “הזמנו משטרה, הגיעו שלושה שוטרים. אני אומרת לשוטרת ‘מה אני אמורה לעשות עכשיו?’, היא אומרת לי ‘תעשי סעודת הודיה’. אני ניצלתי בנס. זה אומר שכל מי שגר פה בעיר הוא בסיכון”.

*

ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, המזוהה בעצמו כאיש ליכוד, קרא בפה מלא לפרק את הממשלה אם לא תקדם את החוק שיאפשר לשב"ג לסייע במאבק נגד הפשיעה במגזר הערבי:

"אם 'חוק השב"כ' לא עובר באופן מיידי אני קורא להפלת הממשלה. תתחילו להתרגל שהקואליציה כבר מונה 63 חברים. גייסתי 1 בקרוב אגייס עוד 4."

אחיו של ראש העיר לוד, ח"כ אלי רביבו מהליכוד הודיע שהוא לא מחויב לקואליציה עד שהחוק שיאפשר לשב"כ לסייע במאבק בפשיעה במגזר הערבי לא יקודם.

ח"כ אליהו רביבו: "כל זמן שהליכי החקיקה בנושא חוק השב״כ אינם מקודמים, אני רואה את עצמי חופשי ממחויבות קואליציונית."

"הגעתי לכנסת במטרה להחזיר את הביטחון האישי לאזרחי מדינת ישראל, לצורך כך העלתי הצעת חוק כחלק משלל הצעות בנושאי משילות למעורבות השב״כ בפשיעה פלילית חמורה."

יו"ר הקואליציה אופיר כץ הגיב: "מי שחושב שהוא משוחרר ממחויבות קואליציונית, שיראה עצמו משוחרר מתפקידיו בקואליציה".

הפשיעה בעיר לוד ממשיכה להשתולל: הבוקר המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח בדבר חשד למטען חבלה שאותר בסמוך לבניין בלוד. חבלן המשטרה בוחן את שרידי הפריט ויעביר את הממצאים למעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.