COL | יום י' סיון ה׳תשפ״ג 30.05.2023

שליח חב"ד בסביון נפרד בכאב מהנרצח בפיגוע הי"ד בחרמש

הרב שמואל ביסטריצקי, שליח הרבי בסביון נפרד בכאב ממאיר תמרי הי"ד, מי שנרצח היום (ג) על קידוש השם, בפיגוע הירי המזעזע בצפון השומרון | הרב ביסטריצקי: "גדלנו יחד באותה שכונה בצפת, היה תמיד שמח ומאיר לכל הסביבה."
שליח חב
הרב ביסטריצקי בסידור קידושין למאיר תמרי הי"ד, צילום: מתוך רשתות חברתיות

כפי שדווח ב-COL מאיר תמרי הי"ד, תושב חרמש, אב לשניים, בן למשפחה חב"דית מצפת, נרצח היום (שלישי) על קידוש השם, בפיגוע הירי המזעזע בצפון השומרון.  

הנרצח נורה בפיגוע סמוך לחרמש בצפון השומרון, היו לפחות 7 פגיעות ירי על גופו. המחבלים נסעו ברכב עם לוחית זיהוי ישראלית מזויפת, עקפו את הרכב הישראלי וירו בו מטווח אפס.

לפי תחקיר ראשוני, שני מחבלים ששהו ברכב ירו לעבר הקורבן שנסע גם הוא ברכבו שבעה כדורים לפחות, ונמלטו מהזירה. לפי גורם צבאי, הנהג על אף הפציעה הצליח להגיע אל שער הכניסה של חרמש, וצוות רפואי הגיש לו במהירות עזרה. מחסומים הוקמו מיידית במרחב והחלו לעצור רכבים חשודים כדי ללכוד את המחבלים ברכב הנמלט. ההערכה כעת היא שהמחבלים ברחו לאחד הכפרים במרחב.

 

הרב שמואל ביסטריצקי, שליח הרבי בסביון נפרד בכאב ממאיר תמרי הי"ד: "בכאב גדול קבלתי את הבשורה על הירצחו של מאיר תמרי הי״ד בפיגוע בשומרון הבוקר.

גדלנו יחד באותה שכונה בצפת ולפני ארבע שנים זכיתי לחתן את מאיר הי״ד ורעייתו טל שתחי׳, פגישותינו היו מרתקות ומעניינות, מאיר היה תמיד שמח ומאיר לכל הסביבה.

יהי זכרו ברוך."

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.