מערכת COL | יום ו' תשרי ה׳תשס״ו 09.10.2005

היום: העצרת השנתית לכבודה של הרבנית חנה ע"ה

כבכל שנה תתקיים העצרת החשובה לכבודה ולהתייחדות עם זכרה של הרבנית מרת חנה שניאורסון נ"ע, ביום פטירתה החל בימים שבין כסה לעשור. השנה הוחלט להקדיש את העצרת לנושא נר השבת, ממצוות חנ"ה, המצוות המיוחדות לנשים הרמוזות בשמה של הרבנית. במהלך הערב תעסוקנה המשתתפות במשניות לעילוי נשמת הרבנית, תלמדנה מדמותה המיוחדת, תשמענה הרצאה בנושא שלום בית, שהוא אחד הנושאים הנגזרים מנושא נרות השבת ותתחזקנה במבצע 'נרות שבת קודש'. את הערב תנעים בשירים ובניגונים הגב' חנה הראל מארה"ב, בהופעה מיוחדת לעצרת זו.
היום: העצרת השנתית לכבודה של הרבנית חנה ע
תתקיים השקה של ערכה חדשה ומיוחדת למבצע נש"ק, אותה מפיק בימים אלו ארגון נשי ובנות חב"ד. הערכה כוללת שולחן מתקפל ושמשייה, שמטרתם להקל על המעונינות לצאת למבצע וזקוקות לאבזור הולם. זאת מלבד הפרוספקטים המרהיבים של ארגון נשי ובנות חב"ד, שיצאו השנה לאור במהדורה מחודשת ומשופרת, ונמכרים לכל דורש במחיר הקרן.

אחת ממטרות העצרת היא המגבית השנתית ל'קרן חנ"ה'. כזכור, בו' בתשרי תשמ"ה, ביקש הרבי בקשה פרטית נדירה: להקים קרן מיוחדת על שם אמו הרבנית, אשר מטרתה היא מימון המבצעים הייחודיים לנשים, הנגזרים ממצוות חנ"ה – כשרות, טהרת המשפחה ונרות שבת קודש. 'קרן חנ"ה' הוקמה ע"י ארגון נשי ובנות חב"ד לפני 20 שנה.

פעילות הקרן רבה ומסועפת והיא כוללת בין השאר הדפסה שוטפת של מאות אלפי פרוספקטים, הפקת קלטות וידאו, קיום ימי עיון בטהרת המשפחה לאוכלוסיות נשים מגוונות וכן ימי עיון למדריכות כלות.
הפעילות ממשיכה ומתרחבת הודות לכספים המגויסים בכל שנה בעצרת.

השנה יצאה לאור בכספי הקרן חוברת 'נשי חב"ד ג'' המרכזת עבור נציגות ושליחות בכל הארץ את כל המידע הדרוש להן, על מנת לעזור לנשים באופן פרקטי לשמור על טהרת המשפחה. החוברת כוללת מאמרים רלוונטיים בנושא, רשימה עדכנית של המדריכות לכלות, מיקום שיעורים בנושא הבית היהודי, מיקום המקוואות שיש בהם את ההידור החב"די ועוד. הפקת הערכה החדשה, שתושק בעצרת השנה, ממומנת גם היא מכספי הקרן.

התרומה לקרן נעשית על ידי רכישת 'חברות בקרן', בסכום של 380 ₪. שי אישי יוענק לכל הרוכשת חברות בקרן וכן זכות להשתתפות בהגרלה על יהלום. את התרומה ניתן לפרוס בתשלומים נוחים. גם מכירה פומבית על דולר של הרבי והגרלות על סופי שבוע, ספרים, שובר לרכישת פיאה, כלי כסף ועוד פרסים יקרי ערך – יערכו לטובת הקרן.

כל אישה בוודאי רואה זכות וחובה לעצמה להשתתף בערב כזה, הנערך לכבודה של אם המלכות, העוסק בהוספת אור בבית הפרטי, בהוספת אור לכלל ישראל ולעולם כולו, העוסק במצוות שהן מיוחדות לנשים ואשר עוזר במימון קרן ייחודית להפצת מצוות אלו, שהוקמה על פי בקשה של הרבי...
העצרת תתקיים אי"ה ביום ראשון, ו' בתשרי, בשעה 19:30 באולמי 'נאות ירושלים' המחודשים והמפוארים. גם השנה ייפתח הערב בבר חגיגי ועשיר. לאחר הארוחה, בשעה 20:45 בדיוק תתחיל התכנית. מחיר ההשתתפות הוא 70 ₪, מכירת הכרטיסים היא במקום.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
מצגת ברמה גבוהה
ז' תשרי ה׳תשס״ו
המצגת של חני ליברוב ואיילת עיקיביויב היתה מרשימה רצינית ומעניינת יישר כוח
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.