חיים זלצמן | יום ט' סיון ה׳תשפ״ג 29.05.2023

בעלות מיליון ש"ח: בניין משופץ מהיסוד ל'שלהבות חב"ד' בחיפה

בית הספר 'שלהבות חב"ד' חיפה שנוסד לפני 3 שנים ע"י השלוחים הרב יהודה גינזבורג ומשפחתו עובר למבנה מוחדש ומפואר, כאשר בימים אלו החלו לשפצו בעלות של למעלה ממיליון שקלים
בעלות מיליון ש

שמחה גדולה בחיפה: בית הספר 'שלהבות חב"ד' חיפה שנוסד לפני 3 שנים ע"י השלוחים הרב יהודה גינזבורג ומשפחתו עובר למבנה חדש ומפואר, כאשר בימים אלו החל שיפוץ נרחב בעלות של למעלה ממיליון שקלים.

בית הספר הוקם כאמור לפני שנים בודדות, והמבנה הקודם הכיל 3 כיתות שהתאימו לילדי כיתות א', ב' וג' בלבד. נוסף לכך, מבנה בית הספר הקודם היה מוזנח, והעובדה שהוא שכן במרכז הכרמל - אזור תיירותי ולא באזורי המגורים של העיר, הייתה בעוכריו.

המבנה החדש, בגודל של יותר מ-500 מטרים שוכן במרכז שכונת 'כרמל צרפתי' ועם גמר השיפוצים הנרחבים בו, שהחלו כאמור בשבוע האחרון הוא יכיל 7 כיתות חדישות ומאובזרות בהם יוכנסו מיטב השיפורים הטכנולוגיים. נוסף למבנה רחב הידיים, במתחם החדש ישנה חצר בגודל של כמה מאות מטרים נוספים, שמאפשרים לתלמידים מרחב גדול בזמני ההפסקות.

לדברי הרב גינזבורג "בית הספר החדש הוא נס של ממש. נוסף לכך שהביקוש אלינו הוא אדיר ומספר התלמידים בשנת הלימודים הקרובה יעמוד על 180, וזאת בתוך 3 שנים בלבד, הרי שידידי המוסד התנדבו לתרום את העלות הגדולה של שיפוץ המבנה". עוד לדבריו "אנו זורעים גשמיות וקוצרים רוחניות. אחד הידידים שלנו שהתנדב לפקח על הבניה, החליט תוך כדי השיפוץ לסגור את העסקים שלו בשבת, ולאחרונה התחיל לשמור שבת בעצמו וללכת לבית הכנסת!".

"בית הספר נמצא בתנופה אדירה, ואחרי שב"ה, הודות ל'רשת אהלי יוסף יצחק' קיבלנו לאחרונה סמל מוסד, הרי שהמבנה הנוכחי הוסב כולו לפי כל התקנים המחמירים של משרד החינוך ומשרד הבריאות וקיבל כבר אישור עד סוף שנת ה'תשפ"ה".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.