COL | יום ט' סיון ה׳תשפ״ג 29.05.2023

שלום רוטבן שאותר בירדן: "שמח שאני עם המשפחה וההורים"

בן למשפחה חב"דית חזר בשבוע שעבר לביתו בנחלת הר חב"ד אחרי שנתיים שהיה מוגדר נעדר | שלום רוטבן שאותר בירדן מספר: "זה הרגע הכי מאושר שיכול להיות, מרגש לחזור הביתה. אני שמח שאני עם המשפחה וההורים"
שלום רוטבן שאותר בירדן:
שלום רוטבן, מתוך חדשות 12

שלום רוטבן, בן למשפחה חב"דית מנחלת הר חב"ד שנעדר בשנתיים האחרונות וחזר לישראל בערב חג השבועות מירדן, דיבר על החזרה הביתה. רוטבן, שסובל מפוסט טראומה קשה לאחר שרקטה פגעה סמוך לביתו וראה מראות קשים, אותר בהשגחה פרטית ברחובות עמאן שבירדן והועבר לבית חולים פסיכיאטרי, שם זיהו אותו ערבים ישראלים וקישרו אותו אל משפחתו.

בראיון לחדשות 12 סיפר רוטבן: "זה הרגע הכי מאושר שיכול להיות, מרגש לחזור הביתה. אני שמח שאני עם המשפחה וההורים".

"זה היה רגע מרגש כשהייתי בבית החולים ומצאו את אימא שלי. זה הרגע הכי מאושר כשחזרתי הביתה בריא ושלם. מרגש להיות עם המשפחה, ליהנות עם ההורים, לחזור הביתה. זה הדבר הכי מרגש שיכול להיות".

עוד אמר לחדשות 12: "אני בפוסט טראומה, הייתי כמה חודשים בלי ההורים, בלי משפחה. מזל שבזכות האחים והאחיות מצאנו את המשפחה. חזרתי הביתה, זה הדבר הכי מאושר ומשמח שיכול להיות" אמר.

רוטבן נצפה על ידי אזרחים ירדנים לפני כחודש כשהוא צועד על כביש סמוך לבירת ירדן, עמאן. האזרחים, שחשבו שהוא מעורער בנפשו, לקחו אותו לבית חולים לחולי נפש, שם אח מוסמך דיב אלטלקאת, הבין שמדובר בישראלי, הצליח ליצור קשר עם משפחתו ועדכן אותם על מציאתו.

מרים, אימו של שלום, אמרה לחדשות 12: "קודם כל תודה לקב"ה שהבן שלי הגיע. אני דורשת שיכירו בפוסט טראומה שלו ושייתנו לי את הכלים הכי טובים בשביל לשנות את המצב הזה ולטפל בו ברכיבה על סוסים, ריפוי בעיסוק, חונך, שיחות וכל מיני דברים".

 

וידאו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.