| יום ח' סיון ה׳תשפ״ג 28.05.2023

ביטוח קולקטיב בריאות-למה דווקא עכשיו?

במשך עשורים חברות וסוכנויות הביטוחים נהנו מחופש מוחלט במכירת חבילות ביטוחים. הן הוסיפו וגרעו כיסויים בהתאם לרווחיות שלהם. כך נוצר מגוון עצום של חבילות ביטוחים, חבילות מצומצמות ולא מספקות ואולי מפתות במחירי הפרמיה, לצד חבילות נרחבות ולא מותאמות שלעיתים קרובות יצרו כפל ביטוחים ותשלומים מיותרים ללקוחות
ביטוח קולקטיב בריאות-למה דווקא עכשיו?

שוק של ביטוחים- במשך עשורים חברות וסוכנויות הביטוחים נהנו מחופש מוחלט במכירת חבילות ביטוחים. הן הוסיפו וגרעו כיסויים בהתאם לרווחיות שלהם. כך נוצר מגוון עצום של חבילות ביטוחים, חבילות מצומצמות ולא מספקות ואולי מפתות במחירי הפרמיה, לצד חבילות נרחבות ולא מותאמות שלעיתים קרובות יצרו כפל ביטוחים ותשלומים מיותרים ללקוחות.

 הרפורמה - לעשות סדר בשוק בצעד מתבקש הוכרזה רפורמה בעולם ביטוחי הבריאות. מטרתה, להכניס סטנדרטים לחבילות הביטוח, בהיקף הכיסויים ובגודל הפיצויים תוך מתן מרווח גמישות מוגדר לחברות הביטוח. כמובן שמרבית הגופים התנגדו לרפורמה. חברות הביטוח הפעילו לחצים ועירבו כל גורם אפשרי כדי למסמס את המהלך. הרפורמה נדחתה שוב ושוב. ואכן גם לשעת כתיבת השורות המועד לביצוע הרפורמה שנקבע לראשון למאי נדחה לעת מאוחרת.

 יש תשובה מנצחת - כבר היום במקביל למאמצים למסמס את הרפורמה המתבקשת פתחו גופי הביטוח והסוכנויות בקמפיינים מניפולטיביים הקוראים לעשות ביטוח טרום החלת הרפורמה שלטענתם תשבית את השוק לתקופה ארוכה. אך למעשה יש כבר כיום פתרון.

קולקטיב הבריאות - הוא חבילת כיסויים מוגדרת המוצעת בהנחה למגזר מסוים כמו עובדי חברת החשמל, עובדי מדינה, בנקאיים ומגזרים נוספים. את הקולקטיב יצרו סוכנויות ביטוח גדולות, כשהן מנצלות את כוחו הצרכני של המגזר להשגת הטבות בחבילת ביטוח בריאות, ומביסות כל חבילת ביטוח פרטי במחיר .החדשות הטובות הן שהקולקטיב מאושר על ידי משרד האוצר ואינו תלוי בקידום הרפורמה. ואף על פי הפרסומים ביטוח הקולקטיב זול משמעותית מביטוח הבריאות שיוצע לאחר הרפורמה.

התקשרו עוד היום ובדקו האם אתם זכאים להצטרף ל'קולקטיב הבריאות' של גפן בסד

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.