COL | יום ח' סיון ה׳תשפ״ג 28.05.2023

בתום שנתיים של חיפושים: בן למשפחה חב"דית אותר בירדן

למעלה משנתיים חלפו מאז שעקבותיו של שלום רוטבן, בן למשפחה חב"דית מנחלת הר חב"ד, נעלמו | ערבי ישראלי שעבד בבית רפואה בירדן גילה אותו במקום באופן מפתיע | ובשבוע שעבר הוא הועבר בחזרה לישראל
בתום שנתיים של חיפושים: בן למשפחה חב
שלום רוטבן, צילום: מתוך שידורי כאן 11

למעלה משנתיים לאחר שנעדר בישראל שלום רוטבןבן למשפחה חב"דית מנחלת הר חב"ד. הנעדר אותר בבית רפואה בירדן כשהוא בריא ושלם.  שלום שאובחן עם פוסט טראומה אחרי שרקטה נפלה סמוך לביתו במבצע עמוד ענן. בתום מאמצים מרובים, מתנדבי יכ"ל (יחידת הכלבנים) השיבו את הצעיר לישראל. רוטבן אותר ע"י ערבי ישראלי שעבד בבית הרפואה וגילה אותו במפתיע.

מאז שלקה בפוסט טראומה, רוטבן נעדר פעמים רבות ואותר. אולם, בפעם האחרונה הוא נראה בתאריך 2.5.2021 אך מאז אבדו עקבותיו. במשך למעלה משנתיים לא היה ברור מה בגורלו, והיה חשש כבד לחייו. בתום שנתיים של היעדרות, התקבלה ביחידת הכלבנים שיחת טלפון מגורם בירדן, שאישר את זהותו והצביע על מיקומו של רוטבן.

צוות יכ"ל, ביחד עם בני משפחתו והנציגות הישראלית בירדן, החלו במסע אל עבר הנעדר, עד למפגש המרגש בשטח ירדן. "אין לתאר את ההתרגשות, השמחה והדמעות שפרצו גבולות, כאשר הבן נפל על צוואר אימו. היא הרגישה 'כאילו נולד מחדש'", אמרו ביחידה. "בתום הפעילות, צוות יכ"ל יחד עם שלום רוטבן ובני משפחתו שבו לגבולם. מכאן אנו למדים שתמיד יש תקווה. אנו אומרים זאת בכל חיפוש אחרי נעדרים, גם כאשר חולף זמן רב מיום היעדרם. אנו מודים לבורא עולם על הנס הגדול הזה!".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.