| יום ד' סיון ה׳תשפ״ג 24.05.2023

"כפליים לתושי': היום תזכו בדולר ובמטבע מהרבי וגם בס"ת מהודר

ארגון הפעילים יד לאחים שזכה לשלל מענות, עידודים וברכות מהרבי יוצא כמדי שנה בהגרלה נדירה על ספר תורה מהודר בין כל השותפים למצוות פדיון שבויים • במסגרת ההגרלה המיוחדת תיערך הגרלה מיוחדת ונוספת לציבור אנ"ש על דולר ועל מטבע לברכה - שהתקבלו מהרבי תרומת החפצים בעילום שמם • ממוקד ההרשמה להגרלה נמסר: הזדרזו להירשם, מספר המצטרפים מוגבל • ההגרלה תתקיים היום! לקראת חג השבועות, חג מתן תורה

התעניינות שיא בהגרלה הנדירה על ספר תורה של יד לאחים שתיערך הלילה. יחד עם המוני בית ישראל, עשרות חסידי חב"ד מציפים בימים אלו את מוקד יד לאחים בבקשה להצטרף להגרלה שהכנסותיה קודש לפעילות ארגון הפעילים.

יצוין כי כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו תרם מס' פעמים בעצמו ליד לאחים והפעילות - מאז היווסדות הארגון לפני למעלה מ-70 שנה - הייתה בעידוד, ליווי וברכת הרבי. ביד לאחים מצטטים בין היתר את המענה הנדיר מהרבי על פעילות הקודש של הארגון "ויהי נועם ה' עליכם ומעשי ידיכם להרבות חיל בעבודתכם".

במסגרת ההגרלה על ספר התורה יצאו יד לאחים במבצע מיוחד לציבור אנ"ש שכותרתו "כפליים לתושי'". במסגרת זאת תיערך הגרלה מיוחדת ונוספת לציבור אנ"ש על דולר ועל מטבע לברכה - שהתקבלו מהרבי תרומת החפצים בעילום שמם. בארגון אומרים היום: עבור 'פדיון שבויים' אנו מבזבזים את האוצרות. הזדרזו! הלחץ על מוקד ההרשמה גובר. ההגרלות יערכו היום!

כזכור מהשנים עברו, בהגרלה הזו אין מדובר בזכייה באותיות או בעמודים אלא בזכייה בספר תורה שלם, ובהגרלות בשנים קודמות זכו כבר שתי משפחות אנ"ש בספר התורה: משפחת קובלסקי מצפת ומשפחת צירקוס מקרית מלאכי.

בני משפחת צירקוס מקריית מלאכי שזכו באחד מספרי התורה והכניסו אותו ברוב פאר והדר לבית הכנסת המרכזי ב'נחלת הרב חב"ד' בקרית מלאכי, כתבו ליד לאחים מכתב מרגש: "הייתם שליחים נאמנים לדבר עצום שבלעדיכם לא היינו מגיעים אליו, ובזכותכם זכינו. אנו רוצים לציין את תחושתנו כי קיבלנו מאתכם את מלא תשומת הלב ומאור הפנים, וכמאמר חז"ל: 'כל הנותן בעין יפה הוא נותן'. ספר התורה שבו זיכיתם אותנו הוא מהודר ביותר, הפרסום שעשיתם לאירוע היה מצוין, וזכור לטוב היחס החם שגיליתם לפרטים הקטנים כמו קישוט הבית ביום האירוע והרכב המפואר לתהלוכת ההכנסה. ככלל, חשנו את האכפתיות שלכם ואת הליווי הנאמן לכל אורך האירוע. ברצוננו להדגיש כי גם קהל המשפחה והידידים חשו במאור הפנים, בהשקעה ובאכפתיות שגיליתם".

במוקד ההרשמה מפצירים בציבור שלא לחכות לשעות העומס של הרגע האחרון, ואומרים: מספר המצטרפים להגרלה מוגבל, ומכסת המשתתפים החדשים מתמלאת במהירות. אנו ממליצים לכל מי שרוצה להכניס את ספר תורה המיוחד לזכותו או לעילוי נשמת יקיריו,  להצטרף כבר עכשיו באמצעות חיוג למוקד שתוגבר משמעותית בימים אלו.

כאמור, ההגרלה תתקיים בעז"ה היום (רביעי) ד' בסיון - לקראת חג השבועות, חג מתן תורה. לכניסה מידית להגרלה חייגו כעת 9234*.
ניתן להירשם גם באמצעות האתר המאובטח

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.